Connect with us

Eveniment

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Publicat

pe

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.

Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.

Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

1. Începeți prin a vă defini publicul tinta

Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?

Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.

În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.

Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.

Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.

2. Instalați Facebook Pixel

Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.

Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație

Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.

Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.

Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.

4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini

Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.

Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.

De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.

Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

5. Stabiliți obiective și obiective clare

Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.

De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).

Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.

În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.

Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.

6. Definiți bugetul și sfera investiției

Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.

Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.

ghid targetare facebook ads 2020

ghid targetare facebook ads 2020

7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.

Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.

De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.

În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.

Concluzie

Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.

Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.

Articolul Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020 apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Eveniment

Am înțeles ce înseamnă noaptea minții – metode de fraudare in Prahova – halucinante/Fraudarea votului cu bolnavi cu handicap mintal grav: Floresti/Prahova

Publicat

pe

Azi am înțeles in redactia Incisiv de Prahova, pe deplin,  ce înseamnă așa-zisa “noapte a minții”.

Candidatul PSD, Paul Tretiacenco, la primăria Florești/Prahova dezvaluie pe pagina sa de socializare si alte metode la care au recurs reprezentanti ai PNL Prahova pentru fraudarea votului!

Paul Tretiacenco:

„Secția 424 – Scoala Calinesti unde au votat locuitorii din Catina si Calinesti de la intersectie Camin la vale.Majoritatea au votat schimbarea si ei clar nemultumuiti de lipsa realizarilor de interes general.

Însă aici trebuie să cunoașteți un amanunt picant.

Din cele 83 de solicitari pentru urna mobila, 80 au fost ale bolnavilor din CRRNPAH. (N.R – Centrul de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatrică pentru Persoane Adulte cu Handicap Călinești unde figureaza ca director exact candidatul PNL la primaria Floresti, candidat care a si castigat primaria. De mantionat ca beneficiari ai acestui centru sunt persoane adulte cu grad de handicap grav, accentuat sau mediu, pentru care Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap a emis decizia de internare în centru).

Doamna presedinte Geta Niculae a desemnat doi membri din comisie pentru a merge cu urna in spital,pe dl Raducu Ionel si dl Cordonaș Viorel ambii apropiati ai PNL, însoțiți si de dl agent Alesu Mircea.

La deschiderea urnei mobile am constatat: 80 de voturi PNL si 3 Alianța.??????

Fapt pentru care am depus sesizare de frauda la IPJ Prahova cu nr.33009/2020”. (Sava N.).

Nereguli grave in cadrul Circumscriptiei Electorale nr.52 Floresti Prahova, unde documente care contin date cu caracter personal au fost fotocopiate si postate pe Facebook

 

 

Articolul Am înțeles ce înseamnă noaptea minții – metode de fraudare in Prahova – halucinante/Fraudarea votului cu bolnavi cu handicap mintal grav: Floresti/Prahova apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Eveniment

WOOOW/Comandă politică pentru polițiști în ziua votării/Trimisi sa pazeasca rubedeniile lui Vela care candidau la alegerile locale/ Luati cu „lamaie” daca mai credeti ca se vor cerceta fraudele, in special cele din Prahova

Publicat

pe

Zeci de polițiști de frontieră din județele Timiș și Mehedinți au fost trimiși în ”misiune” în noaptea, cât și în ziua votării, în orașele și comunele din județul Caraș-Severin din dispoziția secretarului de stat în MAI, precizeaza sindicatul EUROPOL.

În jur de 40 de colegi au fost anunțați cu 3 ore înainte că trebuie să meargă în misiune în alt județ, fără a fi instruiți și fără a li se spune clar din ce motiv.

Asistăm la o situație fără precedent, când forțe de ordine din alte județe sunt trimise să execute o comandă politică chiar în localitățile unde cei apropiați ministrului de interne, ginerele și fiica partenerei de viață ai lui Vela, au candidat la funcția de primar, vorbim aici de localitățile Armeniș și Caransebeș, cât și în alte localități din acest județ, precum Oțelu Roșu, Berzasca, Moldova Nouă sau Oravița, unde și ministrul Vela a candidat pentru un post de consilier județean.

Colegii noștri au fost trimiși carne de tun, unii după tura de noapte, iar alții după alte misiuni executate, fiind situații în care aceștia au efectuat și 36 ore de muncă într-un interval de 48 de ore, fără a se ține cont niciun minut de refacerea capacității de muncă sau de oboseala acumulată. Practic, s-a călcat peste cadavre pentru ca factorul politic să fie triumfător în județul în care ministrul de interne își are originile. Nu ne rămâne decât să ne așteptăm ca la alegerile următoare, polițiștii să primească misiune direct de la partid, în funcție de interesele celor care candidează, iar această desfășurare de forțe am văzut-o în ultimul timp doar la priveghiul liderului duduienilor, Emi Pian – se mai precizeaza de catre sindicatul mentionat.

Marcel Vela  a candidat pentru un post de consilier județean la Caraș – Severin, cu scopul de a urca scorul PNL în județul care era controlat la PSD, după alegerile din 2016. „Planul” ministrului de Interne a funcționat perfect, iar liberalii au șefia Consiliului Județean și vor da și pe cei doi vicepreședinți.

Luati cu „lamaie” daca mai credeti ca se vor cerceta fraudele, in special cele din Prahova si daca mai credeti in aceasta declaratie:

„Am fost şi rămân foarte atent la tot ceea ce se întâmplă în contextul acestor alegeri şi, credeţi-mă nu voi tolera nicio abatere de la lege! Colegii mei din Ministerul Afacerilor Interne sunt în continuare la datorie. Chiar dacă alegătorii şi-au exprimat deja votul, procesul electoral nu a luat sfârşit. Vom rămâne vigilenţi la respectarea legii, astfel încât acest scrutin să reflecte în mod fidel şi categoric voinţa românilor din 27 septembrie”, a scris Vela, marţi seară, pe Facebook. (Cristina T.).

 

 

Articolul WOOOW/Comandă politică pentru polițiști în ziua votării/Trimisi sa pazeasca rubedeniile lui Vela care candidau la alegerile locale/ Luati cu „lamaie” daca mai credeti ca se vor cerceta fraudele, in special cele din Prahova apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Eveniment

SONDAJ/Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate/Bogdan Toader castiga alegerile (fiind cu 8% procente peste senatorul din Calarasi)

Publicat

pe

Cum vor vota prahovenii pentru Consiliul Judetean: Bogdan Toader castiga alegerile!

Cu ceva timp in urma, Incisiv de Prahova a devoalat ca Iulian Dumitrescu, senatorul din Calarasi va pierde alegerile fiind in urma actualului Presedinte al Consiliului Judetean Prahova cu 8,5% procente.
Potrivit unui sondaj de ultima ora realizat la comanda PSD Prahova, actualul presedinte al Consiliului Judetean Prahova, Bogdan Toader, va castiga alegerile in defavoarea lui Iulian Dumitrescu.
Astfel, conform rezultatelor sondajului de opinie, 39% dintre prahoveni il sustin pe Bogdan Toader, in timp ce 31% si-au manifestat intentia de vot in favoarea lui Iulian Dumitrescu.
Pe pozitiile urmatoare se regasesc, in ordinea preferintelor, Partidul Miscarea Populara (PMP) cu 15%, ALDE 5% si PER 1%.
Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate! (Cerasela N.).

Articolul SONDAJ/Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate/Bogdan Toader castiga alegerile (fiind cu 8% procente peste senatorul din Calarasi) apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment7 ore inainte

Am înțeles ce înseamnă noaptea minții – metode de fraudare in Prahova – halucinante/Fraudarea votului cu bolnavi cu handicap mintal grav: Floresti/Prahova

Azi am înțeles in redactia Incisiv de Prahova, pe deplin,  ce înseamnă așa-zisa “noapte a minții”. Candidatul PSD, Paul Tretiacenco,...

Eveniment22 de ore inainte

WOOOW/Comandă politică pentru polițiști în ziua votării/Trimisi sa pazeasca rubedeniile lui Vela care candidau la alegerile locale/ Luati cu „lamaie” daca mai credeti ca se vor cerceta fraudele, in special cele din Prahova

Zeci de polițiști de frontieră din județele Timiș și Mehedinți au fost trimiși în ”misiune” în noaptea, cât și în...

Eveniment2 zile inainte

SONDAJ/Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate/Bogdan Toader castiga alegerile (fiind cu 8% procente peste senatorul din Calarasi)

Cum vor vota prahovenii pentru Consiliul Judetean: Bogdan Toader castiga alegerile! Cu ceva timp in urma, Incisiv de Prahova a...

Eveniment2 zile inainte

Rată de pozitivare de 20,6% în România. Cea mai mare vreodată?

Dumneavoastra, cititorii mei, știți că am renunțat din luna mai să mai încerc vreo abordare științitică a evoluției cazurilor de...

Uncategorized3 zile inainte

Cum te va schimba jobul de model de videochat in Iasi?

Cat esti tanara, cuvinte precum „viitor” si „stabilitate financiara” cu siguranta iti suna ciudat, ba chiar plictisitor. Insa, cu timpul,...

Eveniment3 zile inainte

Liberalii din Consiliul Județean sabotează proiectele pentru prahoveni, la îndemnul șefului lor de la Călărași, Iulian Dumitrescu!

Prin neprezentarea la ultima ședință, programată pentru astăzi, consilierii județeni PNL demonstrează că investițiile la Spitalul Județean și la Universitatea...

Eveniment3 zile inainte

Editia print a ziarului Incisiv de Prahova blocata la distribuire in judetul Prahova/Cine este baronul de Calarasi Iulian Dumitrescu?/INFRACTIUNI PE BANDA RULANTA

In conformitate cu TOATE prevederile legale in materie, redactia Incisiv de Prahova a editat si tiparit un numar de 150.000...

Eveniment4 zile inainte

Abuzurile PNL la Filipestii de Padure/Intimidari cu Politia Locala Filipestii de Padure pentru a stopa campania si distribuirea ziarului Incisiv de Prahova si/sau ale unor alte materiale de campanie

Primarul suspendat al Primariei Filipestii de Padure si trimis in judecata pentru fapte de coruptie, Morarescu Costel, cel cu falsuri,...

Eveniment5 zile inainte

COMUNICAT/APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, VOTATI CANDIDATII PSD

APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN, VOTATI CANDIDATII PSD „Apel catre comunitățile de...

Eveniment5 zile inainte

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova! Articolul Votează Bogdan Toader-...

Eveniment6 zile inainte

Soc!Alegerile locale din Prahova monitorizate de un serviciu secret, prin toate metodele si mijloacele/Informatii de mituire a alegatorilor in favoarea unui partid politic local

Informatii de ultima ora intrate in posesia redactiei Incisiv de Prahova releva ca, in zilele de vineri, 25, sâmbătă, 26,...

Eveniment7 zile inainte

Candidatul la Primaria Blejoi – Preşedintele Organizaţiei Blejoi a Partidului Prahova în Actiune, Stelian Aurel Grigore – cercetat penal in 3 dosare pentru savarsirea mai multor infractiuni dar si pentru fraudarea bugetului local al comunei Blejoi

Candidatul la Primaria Blejoi – Preşedintele Organizaţiei Blejoi a Partidului Prahova în Actiune, Stelian Aurel Grigore, cercetat penal in 3...

Exclusiv7 zile inainte

Seturi de dus promotionale: profita de oferte pentru a-ti renova baia

  Interesul romanilor pentru renovarea locuintelor a crescut in aceasta perioada, datorita timpului petrecut in izolare. In acelasi timp, ofertele...

EvenimentO săptămână inainte

Iulian Dumitrescu fuge de confruntarea cu Bogdan Toader

Invitația la dezbaterea electorală dintre Bogdan Toader și Iulian Dumitrescu, lansată de jurnalistul Marius Visarion, a fost acceptată cu promptitudine...

EvenimentO săptămână inainte

Model de administratie liberala/Interesele absconse ale candidatului PNL- Mihai Viorica care vrea sa puna mana pe Primaria Aricestii Rahtivani/DOCUMENTE (IV)

„Increngatura” de interese „sentimentale” si economice duc intotdeauna la sifonarea banului public, cam aceasta este pe scurt modelul de administratie...

EvenimentO săptămână inainte

Incearca un training de public speaking

Ce înseamnă public Speaking? Conform Wikpedia, “Vorbitul în public (traducere modernă a termenului termenul englezesc public speaking, cunoscut în literatura...

Știrea Zilei