Connect with us

Exclusiv

RAZER DEZVĂLUIE ÎN CADRUL CES 2021 CONCEPTELE DE MASCĂ SMART ȘI SCAUN DE GAMING INOVATOR

Publicat

pe

Razer dezvoltă noi concepte de tehnologie pentru interacțiuni care să respecte distanțarea socială și o nouă generație de stație de gaming cu tehnologii revoluționare, dar și un design care se adaptează nevoilor utilizatorului     

BUCUREȘTI, 13 ianuarie 2021 – Razer™, cel mai popular brand de lifestyle pentru gameri la nivel mondial, a anunțat două noi concepte în cadrul CES 2021: Project Hazel, cea mai avansată mască din lume, adaptată nevoilor sociale, și Project Brooklyn, un scaun de gaming compact, cu soluții integrate care oferă o experiență de utilizare cu adevărat captivantă.

Conceptele prezentate de Razer sunt inovații imaginate de echipa de design și de ingineri ai  Razer, ce au ca scop evaluarea răspunsului provenit din partea comunității de utilizatori. Astfel, reacțiile comunității vor influența portofoliul de produse al companiei. Multe dintre conceptele anterioare au fost lansate ca atare sau diferite părți ale lor au fost incluse în produse comerciale.

Masca inteligentă intenționează să îmbunătățească condițiile de purtare zilnică a acestui accesoriu, depășind provocările aduse interacțiunii sociale, în timp ce scaunul de gaming care se adaptează nevoilor utilizatorilor oferă o experiență cu adevărat captivantă pornind de la răspunsul haptic, soluțiile grafice și de iluminare și terminând cu forma flexibilă.

Primele informații despre aceste concepte revoluționare au fost dezvăluite participanților CES 2021, prin evenimentul RazerStore Live, care a fost transmis în direct pe 12 ianuarie, ora 20:00 pe canalele oficiale ale Razer de pe YouTube, Twitch și pagina de Facebook. Iată cele mai importante detalii legate de Project Hazel și Project Brooklyn.

PROJECT HAZEL – Cea mai inteligentă mască din lume

 

Încă de la începuturile pandemiei, Razer a avut un rol proactiv în lupta împotriva COVID-19, inclusiv prin convertirea liniilor de producție pentru a putea produce măști medicale certificate și donarea a un milion de măști chirurgicale pentru cei care erau în prima linie a luptei împotriva bolii, prin Razer Health. O progresie și evoluție naturală a acestei inițiative este masca Project Hazel, care răspunde la nevoia acută de igienă, dar și la necesitatea de a fi pregătiți în fața unor pericole neprevăzute asupra sănătății. Această mască reprezintă și o soluție la problema ecologică a măștilor de unică folosință, ea fiind potrivită pentru reutilizare în multiple scenarii.

Încercând în continuare să pregătească utilizatorii pentru noul normal, conceptul de mască propus de Razer este o inovație pornită de la măștile FFP2, încorporând ventilatoare active detașabile și reîncărcabile, dar și Smart Pods care regulează fluxul de aer pentru a asigura condiții de respirație optime. Datorită eficienței sporite de filtrare a bacteriilor (BFE), aceste Smart Pods elimină cel puțin 95% din particulele din aer, având totodată o rezistență sporită la fluide.

Pentru a ușura interacțiunile sociale, Project Hazel dispune de un design transparent, pentru ca cei din jur să poată vedea mimica feței, inclusiv zâmbetele sau râsul mai discret, permițând totodată celor cu probleme de auz să citească de pe buzele utilizatorului de mască. Iluminarea internă se activează automat în întuneric, pentru a le permite celor care folosesc masca să se exprime în mod clar indiferent de condițiile de lumină ambientală.

În plus, problema acoperirii vocii de măștile tradiționale este rezolvată de noua tehnologie Razer VoiceAmp (brevet în curs de înregistrare), care utilizează microfoane încorporate și un amplificator pentru a asigura o redare fidelă a vocii alături de o comunicare clară în orice situație socială.

​Pentru a reduce amprenta ecologică generată de măștile de unică folosință, masca inteligentă  Project Hazel folosește ventilatoare de tip disc reîncărcabile și înlocuibile, care pot fi igienizate cu ușurință prin expunerea la lumina UV emisă de carcasa care are și rol de încărcător wireless. Astfel, atât bacteriile cât și virușii vor fi distruși. Indicatorii luminoși informează despre nivelul de încărcare a bateriei, o încărcare completă asigurând o durată de funcționare extinsă, care poate dura chiar și întreaga zi. Masca, rezistentă la apă, este confecționată dintr-un material plastic rezistent la zgârieturi, fiind fiabilă și sustenabilă în același timp. Materia primă o reprezintă plasticul reciclat, astfel reducându-se cantitatea de deșeuri cauzate de măștile de unică folosință.

Masca cu căptușeală de silicon asigură confortul pe durata folosirii, alături de răcirea activă a aerului și posibilitatea de a regla fluxul de aer, pentru a furniza oxigen și a elimina eficient dioxidul de carbon produs. Etanșarea este garantată de bentițele ajustabile, care asigură totodată compatibilitatea măștii cu orice mărime și formă de față. Pentru un plus de stil și de divertisment, utilizatorii pot activa două zone personalizabile prin tehnologia de iluminare Razer Chroma™ RGB, care folosește un total de 16,8 milioane de culori și de efecte de iluminare.

Conceptul de mască inteligentă va fi optimizat prin testare riguroasă și prin colectarea de feedback din partea utilizatorilor, pentru a asigura cele mai înalte condiții de siguranță alături de un nivel maxim de confort. Îmbunătățiri la nivel de design vor fi implementate în mod continuu, pentru a întâmpina nevoile utilizatorilor, aflate în continuă evoluție, oferind astfel valoare fără să fie nevoie de compromisuri la capitolele funcționalitate și performanță. Project Hazel reprezintă unul dintre elementele de bază ale eforturilor Razer aflate în plină desfășurare pentru a sprijini  sănătatea și siguranța publică.

“Razer este conștientă de incertitudinea situației actuale. De aceea, este de datoria noastră să ajutăm la protejarea membrilor comunității și să îi pregătim pentru pericolele invizibile,” a declarat Min-Liang Tan, co-fondator și CEO Razer. “Conceptul de mască inteligentă Project Hazel se dorește a fi funcțional, dar totodată confortabil și util în interacțiunea cu lumea, păstrând o estetică socială.”

Pentru mai multe detalii despre Project Hazel dezvoltat de Razer, vizitați această pagină.

 

PROJECT BROOKLYN  O experiență next gen transformativă

 

Conceput pentru toate categoriile de jucători și proiectat să se potrivească în mod convenabil în dormitor sau în camera de gaming,  conceptul Project Brooklyn se poate transforma dintr-un scaun de gaming ergonomic într-un sistem de divertisment digital complet, care oferă o experiență captivantă pentru jocurile de PC, dar și de consolă.

Project Brooklyn este un scaun de gaming revoluționar construit din fibră de carbon, cu iluminare RGB, care se poate transforma cu ușurință într-o adevărată stație de gaming, cu ecran panoramic de 60” încorporat, răspuns tactil în scaun și cotiere 4D ce ascund o suprafață de suport pentru periferice. Scaunele actuale de tip all-in-one care oferă o poziție de tip “cockpit” și care includ și componente hardware au de obicei dimensiunile unei întregi camere și presupun costuri astronomice.

Inspirat de scaunul de gaming Razer Iskur, lansat în luna octombrie a anului trecut, Project Brooklyn extinde conceptul, conectând scaunul cu ecranul, oferind totodată maximum de confort datorită șezutului realizat din spumă densă și acoperit cu material de pluș, ce oferă o susținere perfectă pentru orice tip de corp. Spătarul masiv este realizat din fibră de carbon și capitonat cu piele pentru a menține postura ideală de-a lungul maratoanelor de gaming.

Platforma ajustabilă care găzduiește scaunul include și opțiuni de administrare a cablurilor inspirate de design-ul monitorului Razer Raptor. Montat în partea din spate și activabil printr-o singură apăsare de buton, ecranul OLED panoramic cu diagonala de 60” oferă, pe lângă calitatea video impresionantă, și un sunet surround. Pliindu-se înapoi în scaun când nu este folosit, ecranul asigură o experiență panoramică deosebit de detaliată.

Cotierele 4D complet modulare ascund o masă pliabilă cu ergonomie flexibilă, ce permit trecerea ușoară de la gamingul de PC, ce presupune folosirea de mouse și de tastatură, la jocul pe consolă. Există panouri separate în fiecare dintre cotiere, potrivite pentru diferite poziții de utilizare a mouse-ului și tastaturii, fiecare putând fi ascuns când nu este folosit.

Continuând succesul prototipului Razer de la CES 2019, cu feedback haptic bazat pe sunete, noua tehnologie Razer HyperSense cu integrare nativă în structura scaunului asigură o experiență complet captivantă. Modulele high-fidelity activate în mod independent redau și cele mai mici vibrații din jocuri, precum cele cauzate de săriturile în apă sau aterizarea pe diferite tipuri de platforme.

Tehnologia Razer Chroma RGB a fost integrată în părțile exterioare ale șezutului și a standului, facilitând personalizarea prin cele 16,8 milioane de culori disponibile, dar și o sincronizare perfectă cu perifericele compatibile și cu cele peste 150 de jocuri care includ efecte speciale de iluminare.

“Project Brooklyn este un concept interesant dezvoltat pentru a vedea ce reprezintă esența unei stații de gaming care oferă o experiență cu adevărat captivantă,” a declarat Min-Liang Tan. “Feedback-ul haptic, redarea vizuală și design-ul funcțional per ansamblu, alături de atenția la ergonomie vor oferi o experiență de gaming unică.”

Razer va continua să dezvolte conceptul de scaun de gaming, prin desfășurarea de teste cu participarea de jucători profesioniști de top, dar și influenceri, pentru a măsura fezabilitatea, performanța și nivelul de confort. Conceptul Project Brooklyn are ca scop descoperirea de noi metode de a obține o experiență de gaming captivantă și este o sursă de inspirație pentru extinderea în viitorul apropiat a gamei de scaune de gaming dezvoltate de Razer.

Pentru mai multe informații despre Project Brooklyn dezvoltat de Razer vizitați această pagină.

Razer este motivat în mod constant de pasiunea de a aborda noi provocări și de a aduce inovații în categorii apreciate de gameri, prin metode care anticipează viitorul.

 

IMAGINI

Kit de presă Razer CES 2021 LINK

 

DESPRE RAZER

Razer™ este cel mai popular brand de lifestyle dedicat gamerilor la nivel mondial.

Sigla care reprezintă șarpele cu trei capete este unul dintre cele mai ușor de recunoscut simboluri în lumea jocurilor video și a comunităților de sporturi electronice.

Cu o bază de fani care se întinde toate continentele, compania a proiectat și a construit cel mai mare ecosistem centrat pe nevoile gamerilor, care include pe lângă accesorii hardware și aplicații software, respectiv servicii dedicate.

Gama hardware produsă de Razer și premiată de cele mai populare publicații de specialitate, include periferice de gaming deosebit de performante și laptopurile de gaming Blade.

Platforma software dezvoltată de Razer și folosită de peste 70 de milioane de utilizatori, include Razer Synapse (o platformă de tipul Internet of Things), Razer Chroma (un sistem proprietar de iluminare RGB) și Razer Cortex (un sistem pentru optimizarea jocurilor video).

Serviciile oferite de Razer includ Razer Gold, unul dintre cele mai mari servicii de credit virtual din lume adresate jucătorilor și Razer Fintech, unul dintre cele mai mari servicii de plăți digitale de tip online-to-offline din Asia de Sud-Est.

Fondat în 2005 și având două sedii, unul la Irvine și al doilea în Singapore, Razer are șaptesprezece birouri în toată lumea și este recunoscut ca lider în cadrul brandurilor dedicate gamerilor în SUA, Europa și China. Razer este listată la Bursa din Hong Kong (Cod: 1337).

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

In timp ce autoritatile din SUA discuta daca sa pastreze scolile deschise, in Europa se contureaza un consens ca un factor considerabil in raspandirea Covid-19 il reprezinta copiii

Publicat

pe

Presedintele Republicii a pre-anuntat ca autoritatile romane vor redeschide scolile in 8 februarie 2020. Intre timp, în Wall Street Journal (16 ianuarie): ,,In timp ce autoritatile din SUA discuta daca sa pastreze scolile deschise, in Europa se contureaza un consens ca un factor considerabil in raspandirea Covid-19 il reprezinta copiii si tot mai multe state inchid scolile pentru prima data din primavara. Inchideri au fost anuntate recent in Marea Britanie, Germania, Irlanda, Austria, Danemarca si Olanda in urma ingrijorarilor despre o varianta mai infectioasa a virusului detectata in Marea Britanie si a majorarii numarului de cazuri in ciuda lockdown-urilor. In timp ce dezbaterile continua, studii recente si focare noi arata ca elevii de scoala, chiar si cei tineri pot avea un rol important in raspandirea infectiei”, dezvaluie analistul Radu Teodor Soviani. (Cerasela N.).

Articolul In timp ce autoritatile din SUA discuta daca sa pastreze scolile deschise, in Europa se contureaza un consens ca un factor considerabil in raspandirea Covid-19 il reprezinta copiii apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Exclusiv

Toate au trecut pe lume, numai răul a rămas…

Publicat

pe

Contrariul și Comparația sunt tipare mentale individual prestabilite.

Am cunoscut multă lume în mod nemijlocit, prin discuții față către față, cu oameni feluriți, fiecare unic în raport cu ceilalți, în special sub aspectul zestrei interioare. De la fiecare am învățat câte ceva.

În anii de școală am avut colegi premianți, care, nici atunci și nici astăzi , nu-i luam ca model. Nu am dorit să fiu premiant la școală, eram peste medie, iar copiilor mei le-am spus că nu vreau ca ei să fie premianți. Viața a dovedit că am procedat corect.

Se naște o întrebare logică.De ce nu am încredere în premianții din timpul studiilor?

Iar răspunsul, instantaneu vine cu naturalețe.Fiindcă știu acum că niciunul dintre aceștia nu au ajuns pe locul întâi la TRĂIREA DEPLINA a VIEȚII !

Și-au risipit forțele  peste tot, se vedeau enciclopediști, însă au ramas mediocri la Școala vieții, la practica trăirii în lume. Poate sunt și excepții la vedere, însă în viața lor tainică, sigur, nu s-au împlinit.

Care să fie cauza unei astfel de finalități ?

Știu acum că totul este cauzat de intrarea in CONCURENȚĂ cu ceilalți .

Când ai început să te compari cu un altul, ai intrat pe drumul care duce la eșec. Fiecare are anumite calități native și calități care le dobândește prin eforturi proprii. Reușita este rezultanta dintre aceste două “forțe” , fără să grăbești ceva și fără să te compari cu alții.

Când ai ajuns la comparație, înseamnă că, fie ai uitat limitele, fie ți le-ai descoperit dar nu poți să accepți asta, și ,mai mult decât atât, nu suporti ca un altul să te depășească.  În sens contrar îți vezi limitele fără voia ta , și, în loc să-ți reevaluezi obiectivul, dorești cu orice preț să dispară “termenul “ de creativitate.

Personal am trăit astfel de momente, eram contrariul care “descoperea” ceea ce era dincolo de masca purtată de unii dintre colegi, și, din această cauză, doreau  dispariția mea din peisaj; dovada că atunci cand am ieșit la pensie și i-am invitat la o ultimă întâlnire, la ora stabilită toti erau plecați.Am fost și atunci singur ”printre prieteni” !

Cei care își ghidează viața în comparație cu alții sau cu Lumea- acest personaj anonim atotcuprinzător pentru a ajunge sau a se menține pe primul loc, ar proceda ca în legenda antică “Patul lui Procust” . Să impună ei un tipar pentru ceilalți, iar cine nu se încadrează trebuie lucrat și terminat.Acesta este  EGOISTUL și omul fără inimă, care vrea cu orice preț să ajungă pe locul întâi, dar să concureze singur…

Pe final, vreau să întăresc ideea conform căreia toate considerentele amintite sunt valabile în orice epocă istorică.Doar nu teoretizăm abstract și încă, din nefericire de cand sunt oameni pe Pământ încă mai există invidie, concurenta și răutate…

 

Sursa foto: https:// google.com

 

Redacția Ziarului Naționalul.ro mulțumește domnului Vasile Soroceanu pentru acest impresionant material trimis astăzi 19 Ianuarie 2020 în exclusivitate.Totodată, pe această cale îl asigură de statutul de colaborator permanent

Citeste in continuare

Eveniment

A observat cineva că datele STS (ale premierului) și datele Comitetului de Vaccinare se bat cap in cap? De la simplu la aproape dublu!

Publicat

pe

Informația corectă este: 2,7% din persoanele de peste 65 de ani s-au programat pentru vaccinare în Etapa II. Informația minicinoasă, cea fake, este cea furnizată de Florin, pe baza datelor presupus corecte de la STS (care arată diferit față de cele de la Comitetul de Vaccinare) și anume: ,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”. Insa diferenta dintre numarul de programari comunicat de STS și cel comunicat de Comitetul de Vaccinare este strigatoare la cer: 175.389 față de 305.562, pentru acelasi interval, dezvaluie analistul Radu Teodor Soviani.

A observat cineva că datele STS (ale premierului) și datele Comitetului de Vaccinare se bat cap in cap? De la simplu la aproape dublu!

Premierul ne anunță astăzi: ,,Programările merg bine. Campania de vaccinare merge bine. Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.Îl știu pe Florin bine. Ca economist, vorbește întotdeauna pe cifre. De când e politician, le mai manipulează (prezentând negrul drept alb, cum a fost cazul ,,crizei în V” sau rectificările bugetare mincinoase pe venituri supra-estimate, ca Teodorovici).

Dar Florin pune totdeauna niste cifre. Si azi a pus și sursa cifrelor (STS). Și ca să ne arate că vorbește pe cifre, ne pune și un grafic pe care i l-a dat STS-ul. Cu programările între 15 ianuarie 2021 (ora 15.00 – debutul platformei de programre) și 16 ianuarie 2021, ora 20.00. E important intervalul.

Cu font mic și pe vertical este pusă cifra care mă interesa cel mai mult: numărul de programări: 175.389 făcute în perioada 15 ianuarie 2021 (ora 15.00) – 16 ianuarie 2021 (ora 20.00). Întoarcem graficul, ca să se vadă bine: 175.389.

Era cifra care mă interesa: până la urmă, câte programări s-au făcut, pentru a determina capacitatea reală de vaccinare. STS, prin primul ministru ne informează clar: 175.389.

Și de aici, mergem la o altă ,,sursă oficială” – Comitetul Național de Vaccinare. Care, ne informează că până ieri, 16 ianuarie (în jurul orei 14.00 când au emis comunicatul), s-au făcut în Etapa a II-a 305.562 de programări, cu 75% mai mult decât ne informează astăzi, oficial STS, prin primul ministru, pentru un interval care mai include câteva ore.

Aici este prima neconcordanță majoră: câte programări s-au făcut în 15 și 16 ianuarie: 175.389 cât ne spune STS sau 305.562 cât ne spune Comitetul de Vaccinare. Cine sau cum minte?

Și întrucât este neclar, mai atrag atenția asupra a ceva: interpretarea umflată a cifrelor de către Florin, care, ne anunță pompos că:

,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.

Pe ce se bazează Florin? Pe graficul STS, pe care îl interpreteză dublu mincinos, adunând mere cu pere.

  • adună procentele de la persoanele cu afecțiuni cronice (22,01% din total programări) cu procentele de la persoane peste 65 de ani (56,26%), ieșindu-i un total de 78,27% pe care îl pune la categoria peste 65 de ani. Nimic mai fals, întrucât sunt persoane cu boli cronice și sub vârsta de 65 de ani.
  • Apoi, pur și simplu minte. Iată de ce:

Ca să faci o estimare că ,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare” nu te poți baza decât pe ceea ce ai, respectiv pe programări.

Or, din datele STS arătate de Florin rezultă că s-au programt 56,26% (peste 65 de ani) din 175.389 de programări, adică 98.674 de persoane în vârstă de peste 65 de ani.

Apoi, este necesar să raportezi numărul de persoane programate la întreg numărul populației în vârstă de peste 65 de ani.

Mi-a luat ceva timp să găsesc datele, le-am centralizat pe sexe (le găsiți aici, în format excel) și am ajuns la totalul persoanelor rezidente de peste 65 de ani din România și anume 3.664.411.

De unde rezultă fără dubiu că numărul persoanelor de peste 65 de ani programate la vaccinare față de numărul persoanelor de peste 65 de ani existente în România ne conduce la raportul de 2,7% din total.

Prin urmare, informația corectă este: 2,7% din persoanele de peste 65 de ani s-au programat pentru vaccinare în Etapa II. Informația minicinoasă, cea fake, este cea furnizată de Florin, pe baza datelor presupus corecte de la STS (care arată diferit față de cele de la Comitetul de Vaccinare) și anume: ,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.

În loc de concluzie:

Campania de vaccinare merge prost din moment ce doar 2,7% din persoanele aflate la risc din grupa peste 65 de ani s-a programt în etapa 2, dedicată lor. Iar datele de la STS: ,,175.389 de programări” indică infirmarea clară a capacității de vaccinare anunțată (ne anunțau în urmă cu circa 10 zile că vom ajunge la capacitatea de vaccinare de 150.000 pe zi, redusă apoi la sub 40.000).

Poate că autoritățile vor invoca faptul că ,,s-a strecurat o eroare” în graficul de la STS prezentat oficial de Florin, și anume că numărul de programări se referă de fapt la persoanele care și-au deschis cont pe platforma STS, care au făcut progrmări inclusiv pentru părinți sau prieteni (ca Vlad Voiculescu), ceea ce ar fi o tâmpenie, întrucât totate cifrele comunicate azi de premier ar fi lipiste de relevanță. Dar nu cred o asemenea variantă.

Iar varianta pe care o cred este că se încearcă forțat și mincinos mimarea unei hiper-dorințe de vaccinare de către populație (ceea ce încă nu pare), în timp ce capacitatea de vaccinare este redusă. Este tactica ,,cozii la salam” aplicată de autorități: vedeți că nu mai e salam în București, mergeți toți la Ilfov. (Cristina T,).

Reclame

Articolul A observat cineva că datele STS (ale premierului) și datele Comitetului de Vaccinare se bat cap in cap? De la simplu la aproape dublu! apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment5 ore inainte

In timp ce autoritatile din SUA discuta daca sa pastreze scolile deschise, in Europa se contureaza un consens ca un factor considerabil in raspandirea Covid-19 il reprezinta copiii

Presedintele Republicii a pre-anuntat ca autoritatile romane vor redeschide scolile in 8 februarie 2020. Intre timp, în Wall Street Journal...

Exclusiv6 ore inainte

Toate au trecut pe lume, numai răul a rămas…

Contrariul și Comparația sunt tipare mentale individual prestabilite. Am cunoscut multă lume în mod nemijlocit, prin discuții față către față,...

Turism9 ore inainte

De ce să închiriezi un autocar în următoarea ta călătorie și să renunți la avion?

Călătoria cu un grup de prieteni și întreaga familie poate fi suficient de stresantă, dar nu există niciun motiv pentru...

EvenimentO zi inainte

A observat cineva că datele STS (ale premierului) și datele Comitetului de Vaccinare se bat cap in cap? De la simplu la aproape dublu!

Informația corectă este: 2,7% din persoanele de peste 65 de ani s-au programat pentru vaccinare în Etapa II. Informația minicinoasă,...

Eveniment2 zile inainte

Romania nu are capacitatea (nu vrea si nu a vrut in ultimul an sa produca macar seringi si ace in Romania si prefera sa le importe din Qatar)

Sunt deja mai bine de 10 luni de la intrarea Romaniei in stare de urgenta si a trecut mai bine...

Exclusiv3 zile inainte

Omagiul adus marelui poet național Mihai Eminescu

Organizația județului Constanța a PRN apreciază programul organizat la Mânăstirea Dervent în seara de 15 ianuarie...

Eveniment4 zile inainte

Premierul Florin va demonstra temeinic ca fostul ministru, tot Florin, nu a facut nimic bun pentru finantele publice, continuand sa acorde timp de 13 luni sporuri ne-necesare, din bani imprumutati la cele mai mari dobanzi din Uniunea Europeana

Din martie 2020 eu v-am spus ca politica autoritatilor de gestionare a crizei este #nimicpentrupopulatie. Ieri, 14 ianuarie 2021, Forin,...

Exclusiv4 zile inainte

Samsung Galaxy S21 Ultra: Experiența supremă pe un smartphone conceput pentru a fi epic

Galaxy S21 Ultra oferă cel mai avansat și inteligent sistem de camere, cel mai luminos și mai inteligent display folosit...

Eveniment4 zile inainte

Samsung Galaxy S21 Ultra: Experiența supremă pe un smartphone conceput pentru a fi epic

Galaxy S21 Ultra oferă cel mai avansat și inteligent sistem de camere, cel mai luminos și mai inteligent display folosit...

Exclusiv5 zile inainte

Partidul Ecologist Român salută poziția ministrului Mediului, Apelor si Padurilor, Tánczos Barna cu privire la faptul că “tăierile ilegale reprezintă criminalitate organizată”

Partidul Ecologist Român salută poziția ministrului Mediului, Apelor si Padurilor, Tánczos Barna cu privire la faptul că “tăierile ilegale reprezintă...

Uncategorized5 zile inainte

Sorțuri personalizate din piele pentru lucrătorii HoReCa

Sorțuri personalizate din piele pentru lucrătorii HoReCa   Un șorț este un fel de uniformă pentru lucrătorii din domeniul HoReCa. Ar...

Eveniment5 zile inainte

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (IV)

Managementul, eficiența și calitatea serviciilor Poliției Locale Ploiești Conform Legii 155/2010, Poliția Locală își desfășoară activitatea în conformitate cu reglementările...

Exclusiv6 zile inainte

Cadourile – o scurtă incursiune în istorie și o analiză modernă

Te-ai întrebat de ce oferim daruri? O scurta privire in istoria noastra, ca omenire, ne poate arăta o mulțime de...

Exclusiv6 zile inainte

Urmeaza sa devii parinte? Prinde reducerile la cele mai cautate modele de carucioare 3 in 1

Din seria celor mai practice obiecte si accesorii necesare in ingrijirea copiilor pana la varsta de 3 ani, fac parte...

Eveniment6 zile inainte

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (III)/’Fantomele” ataca sistemul bancar cu sprijinul „managementului” Politiei Locale Ploiesti!

Cum dezvaluiam de atata amar de vreme: praf si pulbere in managementul institutiei, praf si pulbere stelara la Departamentul Juridic,...

Afaceri6 zile inainte

Ce cauta angajatii la un loc de munca. Afla care sunt cele mai dorite beneficii!

Numeroase companii se intrec in ziua de astazi sa ofere cele mai multe si atractive beneficii angajatilor. De aceea foarte...

Știrea Zilei