Exclusiv
Ce soft de gestiune poți alege pentru magazinul tău în 2022?
Publicat
acum 8 lunipe

Pentru a ține pasul cu piața și pentru a întrece așteptările clienților, un magazin online nu trebuie să suprindă doar prin produsele, serviciile oferite sau o interfață intuitivă, la fel de importante sunt software-urile care simplifică operațiunile și eficientizează procesele de zi cu zi. Pentru cei ce dețin magazine online, poate exista un punct în care fluxul de comenzi devine greu de gestionat, iar o problemă foarte răspândită ține de timpul îndelungat destinat actualizării manuale a stocurilor. În 2022, cei ce dețin magazine online nu mai pot fi îngreunați de astfel de probleme, pentru că dificultățile sunt remediate, iar opțiunile sunt eficientizate și gestionate cu succes de software-urile de gestiune destinate magazinelor.
Cât de util este un soft pentru gestiunea magazinului?
Un soft performant care ține pasul cu ultimele standarde impuse de o piață competitivă te poate ajuta să operezi eficient și fără bătăi de cap toate operațiunile care stau la baza afacerii tale. Cu un soft de gestiune pentru magazin propus de NextUp.ro poți defini, sorta în funcție de categorie și poți urmări toate produsele în timp real, poți adăuga oricând fotografii cu cele mai mici eforturi, dar poți și să te bucuri de stocuri actualizate automat cu fiecare comandă. Un astfel de soft îți oferă și o repartizare eficientă a cheltuielilor de întreținere și o evidență a încasărilor, nu mai trebuie să te complici cu realizarea inventarului deoarece se va realiza automat, iar operațiunile de contabilitate pot fi simplificate semnificativ. Lista de avantaje continuă cu setările facile de facturare, o rapiditate inegalabilă, automatizări precise, și notificări personalizabile ale stocurilor.
Softurile de gestiune sau de management al comenzilor le pot oferi antreprenorilor o eficiență greu de egalat și o productivitate sporită în baza operațiunilor simplificate și automatizate. Pe lângă avantajele enumerate mai sus, ar mai fi de menționat că printr-un sistem de management se poate crea, publica și edita conținutul de pe site, fără a fi nevoie de cunoștințe de programare. Aspectul poate fi schimbat cu ușurință, noi secțiuni pot fi introduse, iar paginile produselor pot fi îmbunătățite oricând în cel mai scurt timp.
Un alt avantaj de seamă ține de înlocuirea actualizărilor manuale ale stocurilor. În acest fel erorile sunt prevenite, iar timpul este economisit considerabil. Inventarul ajunge să fie actualizat și el foarte rapid, canalele sunt gestionate mult mai ușor, iar procesarea comenzilor este îmbunătățită drastic. Un astfel de sistem asigură o organizare eficientă și automată a tuturor informațiilor, statisticilor și detaliilor importante precum popularitatea produselor și alte aspecte care contribuie la menținerea unui avantaj competitiv.
Este bine de știut că sistemele de gestiune pot și să sporească numărul comenzilor. Cum ora 22 este un prag important pentru plasarea comenzilor, dar și un timp în care nimeni nu este la birou, un sistem performant axat pe gestiunea comenzilor automatizează operațiunile, generează email-urile potrivite, poate face cea mai economică alegere în privința transportului și îmbunătățește semnificativ experiențele clienților.
Acestea fiind spuse, un sistem performant de gestiune poate fi un ajutor esențial în menținerea unui avantaj competitiv pe o piață populară aflată într-o continuă schimbare. Automatizările și umbrela de procese simplifică semnificativ operațiunile de zi cu zi, un astfel de sistem poate ușura munca tuturor echipelor, economisește timpul, simplifică operațiunile și poate genera rezultate surprinzătoare pe termen lung.
Sursa foto: Unsplash.com
Iti recomandam
Eveniment
Vuvuzele edilului, victimizarea si problemele penale ale lui Andrei Volosevici
Publicat
acum 2 săptămânipe
mai 17, 2023
Primarul Ploieștiului Andrei Volosevici a fost invitat, in data de 08.05.2023, în emisiunea Față/ Verso de la Ploiești TV.
Alina Tănăsescu si Sarmiza Andronic au analizat temele zilei si starea deplorabila a urbei incercand sa gaseasca solutii pentru „salvarea” Ploiestiului.
In stilul sau caracteristic, Andrei Volosevici a demonstrat cu un tupeu inimaginabil ca minte, minte de îngheață apele!
Printre aberatiile si minciunile expuse de acesta, enumeram:
- A indeplinit 60% din ce a promis in campania electorala.
- In legatura cu problema spinoasa si penala a BCR-ului a precizat ca va efectua o refinantare demonstrand o slaba pregatire si in domeniul administratiei. Refinantare? NU! Este vorba de o suma ce urma a fi pusa la dispozitie de BCR si care nu o mai pune. Trebuie alta licitatie, alta procedura. Deci, NU refinantare draga „Faraoane””. O prostie, halal primar. Ce refinanteaza? Bautura din stomacul sau? Trebuie alta procedura de achizitie si primaria NU se mai poate imprumuta ca are arierate (alea care a incercat sa le falsifice!), plati restante si nu este buna platnica (primaria) in baza de date a bancilor pe care declara ca le cauta. Cauta cai verzi pe pereti!
- Proiectele cu fonduri europene vor fi finalizate ca „mai este un an de mandat”, dar majoritatea se vor pierde deoarece au termen de finalizare 31.12.2023.
- Cu privire la solicitarile organelor de cercetare penala privind ilegalitatile savarsite in primarie, edilul a inceput sa se „balbaie” si a recunoscut doar ca s-au solicitat acte de la Veolia si pentru un bazin, etc.
- La intrebarile pertinente ale moderatoarelor cu privire cate posturi sunt ocupate prin concurs si cate prin numire prin dispozitie pe perioada determinata (fara concurs, dupa bunul sau plac), onor primar a precizat ca TOATE sunt prin concurs.
Incisiv de Prahova a promis cititorilor ca va demonta toate aberatiile si minciunile expuse in fata ploiestenilor de catre edil.
Am inceput, in primul episod, cu ultima minciuna din emisiune, cu posturile ocupate prin „concurs”, precizand ca vom reveni, separat, cu celelalte MINCIUNI si ABERATII!
O alta minciuna GOGONATA spusa pe TV ploiestenilor de „Faraon” este urmatoarea, pe care nu am specificat-o in cele 5 grave MINCIUNI si aberatii din emisiune:
La intrebarea moderatoarei: „Nu cumva ati promis, poate gresesc, ati promis un spital nou”?
Un edil pus pe tot felul de aranjamente oneroase, care aruncă Ploieştiul în prăpastie. Prieteni plasaţi în funcţii bine plătite, apropiaţi implantaţi în diverse instituţii fără a avea vreo jenă pentru irosirea banului public, un primar care arunca vina pe oricine si orice.
Edilul nostru, raspunde nonsalant, dupa ce a avut un atac suburban la adresa consilierilor locali, Presedintelui PNL Ploiesti, Presedintelui PNL Prahova: „ Eu l-am pregatit cu studiul de FEZABILITATE facut de BANCA MONDIALA….”, minciuna demontata de ziarul Incisiv de Prahova in al doilea episod.
In episodul de azi, Incisiv de Prahova va demonta a treia minciuna a lui „Volo”, problema spinoasa si penala a BCR-ului in care edilul a precizat ca va efectua o refinantare demonstrand si o slaba pregatire si in domeniul administratiei. Refinantare? NU! Este vorba de o suma ce urma a fi pusa la dispozitie de BCR si care nu o mai pune. Trebuie alta licitatie, alta procedura. Deci, NU refinantare draga „Faraoane””. O prostie, halal primar. Ce refinanteaza?
Problema penala si grava (in afara ratarii proiectelor din fondurile europene) este că de la bugetul local a fost achitată deja suma de 25.000 de lei reprezentând comisionul BCR, neaprobat de aleșii locali.
Si, NU sugeram draga „FARAOANE”, te acuzam cu subiect si predicat, jenant este ceea ce faci si ca un „Faraon” crezi pe toata lumea proasta!
Consilierii locali au refuzat să modifice retroactiv o hotărâre adoptată pe 5 octombrie anul trecut privind prelungirea unui credit acordat de BCR și care nu conținea introducerea unui comision de 0,2%.
Degeaba se victimizeaza vuvuzele edilului pe anumite websit-uri, probabil organele de cercetare penala au luat deja urma „parandaraturilor” primite si printr-un alt website utilizat ca paravan.
Dupa finalizarea dosarelor penale in care sunt vizati cei din gruparea de criminalitate economico-financiara organizata din care face parte si edilul, Incisiv de Prahova va publica toate documentele si inregistrarile audio care va arata adevarata fata a administratiei si crimei organizate.
Prefectura Prahova a recomandat Consiliului Local Ploiești să anuleze HCL 463/05.10.2022, pe motiv că a fost adoptată „cu încălcarea prevederilor legale în materie”, în caz contrar „hotărârea va fi atacată la instanța de contencios administrativ” confirmand dezvaluirile, in exclusivitate, ale ziarului Incisiv de Prahova.
Hotărârea de Consiliu Local a fost aprobată și NU a produs efecte, deoarece aceasta hotarare a fost aprobata in data de 5 octombrie 2022, pentru un act semnat inainte, ilegal, in data de 20.09.2022.
Orice HOTARARE produce efecte de la data adoptarii sale, NU retroactiv!
Interesant că la mapa consilierilor locali cu privire la BCR s- au adăugat materiale. Actul adițional …in ideea că au avut cunoștință…deci la materiale ședinței din 05 10 2022, iar Prefectura zice de transmis 11.10 2022, primit de BCR in 14.10…atunci cum rămâne cu data din act adițional…
Cum au apărut documentele?
Și de ce nu are nr.de înregistrare?
Era legal după expirare..? Murim de ras, probabil or sa se distreze si organele de cercetare penala!
Next level si alba neagra cu legalitatea dupa dosarul penal
Prefectura Prahova transmite Consiliului Local Ploiesti o adresa foarte bizara si in afara cadrului legal, in scopul „spalarii” edilului (adresa nr 4391/21.03.2023).
Astfel, dupa ce a declarat nelegala HCL 436/2022, aceeasi institutie revine si dupa verificarea „legalității” pe baza „stenogramei ședinței” (PREMIERA MONDIALA IN MATERIE JURIDICA!!!) propune reanalizarea HCL-ului incriminat si adoptarea unei hotarari complete si legale.
Sa traiasca domn prefect care a semnat de unul singur adresa dar sa ne explice si noua oficial si public ce nu a inteles: la data de 05.10.2022, consilierii locali au fost pacaliti sa emita Hotararea nr 463, prin care i se aproba edilului Andrei Volosevici sa semneze prelungirea actului aditional cu BCR, o prelungire si act aditional semnate de acesta ILEGAL inca de la data de 20.09.2022, fara aprobarea Consiliului Local Ploiesti.
Bai, nenicule, la noi corupția majoră e sinonima cu PROSTIA!
Primarul Andrei Volosevici a semnat, de capul sau, fara o Hotarare a Consiliului Local Ploiesti, un act aditional cu BCR, la data de 20.09.2022, pentru prelungirea perioadei de tragere pana la data de 20.09.2023. ACtul semnat ESTE ilegal oricat se incearca „spalare” si/sau „albirea” edilului.
Act Aditional 1
Act Aditional 2
Act Aditional 3
Act Aditional 4
In acest act aditional, tot prin abuz, s-a introdus o clauza pe care o semneaza edilul Andrei Volosevici fara aprobarea Consiliului Local si total ILEGAL, prin care Primaria Ploiesti sa obliga sa plateasca Creditorului (art 5 din act aditional), un comision de 0,2% din suma neutilizata de 27.644.336,30 ron, comision in valoare de 55.266,67 ron, un comision ce se va plati in doua transe, 50% la data semnarii Actului aditional si 50% pana la data de 22.12.2022.
Adresa Banca
Noaptea, ca hoţii, partea a doua!
Directia Economica
Desi directorul economic Nicoleta Craciunoiu a refuzat sa semneze o astfel de ilegalitate, cei sus mentionati la inceputul articolului au „pandit” cand acesta se afla in concediu si, la data de 04.10.2022, cu numarul 519, Andrei Volosevici intocmeste REFERATUL DE APROBARE la proiectul de hotarare privind modificarea Hotararii Consiliului Local nr 619/21.12.2018, privind contractarea unui imprumut intern in valoare de 34.013.308,36 lei.
Deci, edilul Andrei Volosevici solicita Consiliului Local Ploiesti, la data de 05.10.2022, sa aprobe imputernicirea sa de a semna un Act Aditional cu BCR, act aditional semnat de acesta ILEGAL, inca de la data de 20.09.2022, cu mult timp inainte.
Raport Specialitate 2
Mai mult, la data de 05.10.2022, consilierii locali au fost pacaliti sa emita Hotararea nr 463, prin care i se aproba edilului Andrei Volosevici sa semneze prelungirea actului aditional cu BCR, o prelungire si act aditional semnate de acesta ILEGAL inca de la data de 20.09.2022, fara aprobarea Consiliului Local Ploiesti.
463_05.10.2022_contractare_imprumut_intern
Totodata, in HCL nr 463 se specifica in clar:
Art 1. „Aproba modificarea HCL nr 619/21.12.2018 in sensul prelungirii perioadei de trageri cu 1 an de la 20.09.2022 la 20.09.2023. Restul clauzelor contractualoe raman nemodificate”.
Deci, Consiliul Local Ploiesti NU a aprobat in HCL nr 463/05.10.2022, ce semnase ilegal deja Andrei Volosevici, adica comisionul de 0,2% din suma neutilizata de 27.644.336,30 ron, comision in valoare de 55.266,67 ron, un comision ce se plateste ILEGAL in doua transe, 50% la data semnarii Actului aditional si 50% pana la data de 22.12.2022.
Cine aproba plata acestui comision, executivul care a semnat ilegal actul aditional fara aprobarea Consiliului Local Ploiesti sau legislativul care a specificat ca aproba (retroactiv semnarii deja a actului aditional) cu conditia ca „restul clauzelor contractuale raman nemodificate”, adica fara comision (In Contractul de credit nr 201909200119/20.09.2019 si in toate actele aditionale s-au respectat prevederile art 7.1 pct c) prin care comisionul de neutilizare este de 0 % pe an!
Incisiv de Prahova va solicita – OFICIAL – un punct de vedere celor de la IPJ Prahova, D.N.A si DIICOT privind „legalitatea”/NELEGALITATEA si abuzul savarsit de Andrei Volosevici in calitatea de „indeplinire” a atributiilor de primar.
Este in premiera ca UAT Ploiesti pentru imprumuturi bancare neutilizate sa „negocieze” plati de comisioane bancare, in conditiile in care caietul de sarcini si in contractul initial NU se prevede asa ceva, iar Consiliul Local NU a aprobat plata acestora. Vom reveni. (Cerasela N.).
N.R – Promisa ”administrație la firul ierbii” și reala administrație la pământ realizata de edilul Andrei Volosevici:
Va rugam sa scuzati limbajul, nu este al nostru (este de inteles totusi revolta alegatorilor!)!
Eveniment
Pe 25 mai, dupa 3 ani de asteptare, este posibil sa apara un mic cutremur
Publicat
acum 3 săptămânipe
mai 6, 2023
Exclusiv
Connections Consult estimeaza venituri de peste 15 milioane de euro in 2023
Publicat
acum 3 săptămânipe
mai 4, 2023Proiectele cu impact major asupra cetățenilor, inovițiile tehnologice și atragerea de angajați cu expertiză înaltă, în centrul strategiei Connection
București, 3 mai 2023 – Connections Consult (CC), grup de companii de transformare digitală, listat pe Piața AeRO a Bursei de Valori București, mizează în 2023 cu preponderență pe dezvoltarea liniei de custom software development. Compania estimează venituri totale de 15 milioane de euro, dintre care 8 milioane de euro generate doar de segmentul de software development.
Previziunile Connections Consult sunt fondate în primul rând pe contractarea unor proiecte de anvergură în domeniul public. În al doilea rând, compania lucrează la dezvoltarea paletei de soluții pentru know-how specializat în domeniul software support din cadrul Brusch Services, companie achiziționată de Connections Consult în 2021.
„Verticala de custom software development este cea pentru care ne așteptăm să observăm cea mai relevantă creștere, atât în valoare absolută, cât și ca procent din veniturile totale ale grupului. Proiectele complexe din sectorul guvernamental – soluții integrate care implică atât aplicații, cât și infrastructură software și hardware – precum și industria serviciilor financiare și cea a utilităților și energiei, sunt cele mai importante zone de creștere pe care ne construim estimările pozitive și care, în mod sigur, vor avea un impact benefic asupra diviziei de custom software development. Până la finalul anului, ne așteptăm să generăm o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro doar din servicii de dezvoltare de software la cerere și venituri totale de peste 15 milioane de euro”, declară Bogdan Florea, fondator și co-CEO Connections Consult.
Migrarea din zona vânzării de servicii de tehnologie în cea a serviciilor de business cu amprentă tehnologică reprezintă o schimbare semnificativă în filosofia de abordare a proiectelor pentru Connections Consult și o altă miză majoră a grupului pentru anul 2023.
Connections pariază pe un mix de servicii și produse proprii, cum ar fi Contabot (contabilul digital), QuickMerlin (soluția de interpretare a balanțelor contabile, bazată pe AI), Apollo (aplicație de management al proiectelor pentru firmele de consultanță), completate cu produse ale unor furnizori consacrați din piața internațională.
„Migrarea spre serviciile de business cu amprentă tehnologică presupune schimbarea modului de abordare a proiectelor și adaptarea la nevoile în continuă schimbare ale clienților. Prin adoptarea unei strategii orientate către clienți și către obiectivele lor de afaceri, Connections vine să ofere soluții mai valoroase și își propune să construiască relații mai puternice, consolidându-și totodată poziția pe piață. În contextul creșterii interesului pentru automatizări și soluții bazate pe modele de tip ML și/sau AI, cererea de integrare a soluțiilor noastre în fluxurile de business ale clienților a crescut de la un an la altul și va crește în continuare”, spune Radu Marcu, co-CEO Connections Consult.
În 2022, Connections a demonstrat că are capacitatea de a implementa proiecte ample cu impact major asupra societății, proiecte de lungă durată, cu abordări sofisticate din punct de vedere tehnologic și integrări extrem de provocatoare. Predicțiile sunt de bun augur, iar evoluția companiei – atât din punct de vedere financiar, cât și la nivel de dezvoltare a competențelor – se bazează pe finalizarea acestor proiecte.
„Lucrările complexe, precum ECRIS (Ministerul Justiției) sau POSF (ANRE), au marele avantaj de a oferi un cadru general propice atragerii de colegi cu calificări înalte și rare, ceea ce creează premisele construcției unor echipe solide și reziliente în jurul lor, în urmatorii 5-7 ani. Ne dorim implicarea și în alte proiecte de genul celor deja menționate și așteptăm să evaluăm urmatoarele proceduri de atribuire, atunci când vor fi lansate”, precizează Bogdan Florea.
În prezent, grupul Connections se apropie de 400 de angajați și colaboratori. Strategia de resurse umane din 2023 se concentrează pe atragerea de personal cu expertiză extrem de înaltă, cu ajutorul căruia compania să poată aborda noi soluții integrate provocatoare și cu impact major. De asemenea, Connections își va continua dezvoltarea centrelor de livrare din Bulgaria și Serbia și a birourilor de vânzări din SUA, Marea Britanie și Germania.
2023 va fi un an de reorganizare pentru edtech-ul 10Plus Future Education (din care Connections deține 25%) din perspectiva proceselor interne, a rentabilității și a consolidării și creșterii bazei de clienți. Compania vizeaza un proces de rebranding și intrarea în piața de servicii corporate.
DESPRE CONNECTIONS CONSULT
Connections Consult (simbol bursier CC) este lider pe piața de digital transformation din România, având peste 300 de angajați, centre de livrare în Bulgaria, Serbia și birouri de vânzări în USA, UK și Germania. Compania este specializată în Intelligent Automation, IT Infrastructure Support, Digital Business Process Management și Software Development On Demand. Clienții Connections sunt companii globale și companii medii românești din industrii precum Banking, FMCG, Oil & Gas, Telecom, Retail, precum și din sectorul guvernamental. În 2018 Connections a semnat un parteneriat cu UiPath, platforma de Enterprise Robotic Process Automation (RPA) cu cel mai rapid grad de adopție la nivel mondial, alături de care a implementat deja cu succes procese de automatizare robotizată în industrii cheie. Totodată, Connections Consult investește constant în dezvoltarea unor produse software pentru industrii diverse, precum audit și consultanță, energie verde, boți specializați în contabilitate și HR, precum și alte domenii. Connections a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12 milioane de euro.
Din luna septembrie 2021, compania Connections este listată pe piața AeRo a Bursei de Valori București, fiind tranzactionata cu simbolul CC.
Parteneri
Ultimile stiri locale


Ghidul călătorului: cum să îți faci un plan de călătorie perfect?
Călătoriile sunt o modalitate excelentă de a experimenta lucruri noi, de a cunoaște oameni noi și de a crea amintiri...


Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în...


Protecția Mediului și Reciclarea Deșeurilor de Alamă: Contribuția Lion Recycle în București
În inima Bucureștiului, o companie numita Lion Recycle, specializată în colectarea și reciclarea deșeurilor de alamă își desfășoară activitatea cu...


Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior
Ușile de exterior joacă un rol cheie în ceea ce privește protejarea locuinței. Acestea sunt expuse în mod constant la...


Descopera magia fotografiei cu Lights and Tales
Esti in căutarea unui fotograf de nuntă care să surprindă povestea ta de dragoste sub forma unei viziuni unice? Lights...
B2B Academy oferă un nou tip de serviciu în industria de marketing: Fractional AI CMO
București, 23 May 2023 – B2B Academy, divizia de coaching a NNC Services, anunță lansarea serviciului său Fractional AI CMO. Cu...
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare Cu cine...


Afla de ce ar trebui sa folosesti vara un strugurel de buze cu SPF!
Vara este aproape aici si stii ce inseamna asta – soare, vreme calda si timp petrecut in aer liber. Chiar...


Marsh McLennan deschide un nou hub IT la Cluj pentru care țintește peste o sută de noi angajări
CLUJ-NAPOCA, 17 Mai 2023 — Marsh McLennan (NYSE:MMC), lider global în servicii profesioniste de risc, strategie și resurse umane,...
Imagini cu pisici, documente și emisii de CO2 – cum afectează stocarea datelor planeta?
Adoptarea unui stil de viață prietenos cu mediul devine din ce în ce mai frecventă. Dar te-ai întrebat vreodată cât...
Energie cu emisii zero. Eneria România aduce pe piață noile generatoare pe bază de hidrogen GEH2
București, 17 May 2023 – Eneria Romania, divizia Bergerat Monnoyeur specializată în soluții de producere a energiei, aduce pe piața locală...


Vuvuzele edilului, victimizarea si problemele penale ale lui Andrei Volosevici
Primarul Ploieștiului Andrei Volosevici a fost invitat, in data de 08.05.2023, în emisiunea Față/ Verso de la Ploiești TV. Alina...
IKEA România înalță steagul curcubeu și pledează pentru o mai bună incluziune a persoanelor LGBT+
Prin campania de responsabilitate socială „Acceptarea începe acasă”, lansată cu prilejul Zilei Internaționale împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei, IKEA România...


Agentia LTS campanie SEO pentru site-ul si afacerea ta
SEO BUCURESTI LTS este o agenție de marketing digital specializată în furnizarea de servicii SEO și PPC pentru clienți din diferite...


De ce investitia intr-o piscina adauga valoare casei tale
Daca te-ai gandit vreodata sa amenajezi o piscina in curte, este important sa stii ca aceasta investitie nu aduce doar...


Cele mai creative idei de tricouri personalizate pentru cupluri
Tricourile personalizate pentru cupluri sunt o modalitate amuzantă și afectuoasă de a-ți exprima dragostea, însă oferă și o oportunitate de...
Știrea Zilei
-
Evenimentacum 5 zile
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
-
Culturăacum 4 zile
Descopera magia fotografiei cu Lights and Tales
-
Afaceriacum 2 zile
Protecția Mediului și Reciclarea Deșeurilor de Alamă: Contribuția Lion Recycle în București
-
Socialacum 3 zile
Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior
-
Afaceriacum 2 zile
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
-
Turismacum 2 zile
Ghidul călătorului: cum să îți faci un plan de călătorie perfect?
-
Uncategorizedacum 4 zile
B2B Academy oferă un nou tip de serviciu în industria de marketing: Fractional AI CMO