Connect with us

Uncategorized

CSALB: Băncile au negociat mai mult și s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023. Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu băncile s-au dublat în 4 ani.

Publicat

pe

6 februarie, București. Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu băncile și IFN-urile desfășurate anul trecut în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). În 2023 s-au adresat CSALB cei mai mulți consumatori din ultimii 7 ani, iar băncile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decât în 2022. Valoarea beneficiilor obținute de consumatori în urma negocierilor cu băncile a depășit anul trecut 3,3 milioane de euro.

2.932 de cereri a primit CSALB în anul 2023 de la consumatorii care au solicitat băncilor (1.885 cereri) și IFN-urilor (1.047 cereri) intrarea într-o negociere în cadrul Centrului. Începând din anul 2016, CSALB a primit aproximativ 15.000 de cereri de negociere cu instituțiile de credit.

În 2023 băncile au acceptat cu 100 mai multe cereri trimise de consumatori decât în 2022. Astfel, s-au format 754 de dosare de negociere cu băncile și doar 4 cu IFN-urile.

Doar în 8 din 100 de negocieri părțile nu au acceptat soluțiile propuse de conciliatori și nu s-au înțeles. Conciliatorii CSALB au avut, astfel, cel mai mare procent de eficiență a concilierii de la înființarea CSALB (92%).

Alte 555 de înțelegeri între consumatori și bănci/IFN-uri s-au rezolvat amiabil, prin înțelegere directă, după ce consumatorii au trimis cererile către CSALB. Majoritatea acestora erau probleme simple, care se puteau rezolva și fără aportul unui conciliator al Centrului sau care nu țineau de condiții ce puteau fi negociate (cum sunt cererile de ștergere a înregistrărilor în Biroul de Credit).

24 de zile a fost timpul mediu de negociere cu banca anul trecut. Deși conform legii (OG 38/2015) timpul maxim de găsire a unei soluții prin conciliere este de 90 de zile și poate depăși acest termen în cazul negocierilor mai complicate, rapiditatea soluționării alternative la instanță a crescut constant în ultimii ani.

Cele mai rapide înțelegeri au fost finalizate în 2023 într-o singură zi (14 cazuri) sau în două zile (37 cazuri). Au existat și 31 de negocieri mult mai dificile, care s-au încheiat după mai mult de 100 de zile. Conciliatorii care au soluționat negocierile cel mai rapid sunt: Roxana Mustățea (medie de 12 zile), Nela Petrișor (medie de 14 zile), Septimiu Stoica și Ionuț Ștefan (medie de 15 zile).

Conciliatorii care au intermediat cele mai multe negocieri în 2023 sunt Alexandru Ambrozie (60 de dosare de conciliere), Mihaela Budișteanu (59 de dosare) și Valentin Cocean (59 de dosare).

Peste 11,3 milioane de euro reprezintă suma totală a beneficiilor obținute de consumatori în urma negocierilor purtate între 2016-2023 în cadrul CSALB.  Cea mai mare sumă rezultată din negocieri s-a înregistrat anul trecut (3,3 milioane euro), cu peste 60% mai mare decât în 2022.

În medie, un consumator a obținut beneficii de 5.000 de euro dintr-o negociere purtată anul trecut. De altfel, beneficiile de până în 5.000 de euro reprezintă jumătate dintre înțelegerile intermediate de CSALB. Sumele reprezintă diminuări ale costului creditului prin: reducerea sau eliminarea unor comisoane, diminuarea dobânzii, scăderea ratelor și chiar ștergerea întregii datorii (în cazuri dificile).

Peste 500 de procese purtate în instanțele din România au fost soluționate amiabil în ultimii trei ani, în cadrul CSALB. Băncile și judecătorii au propus consumatorilor soluționarea alternativă, prin conciliere, de la primul termen de judecată.

Astfel, consumatorii:

  • au redus timpul în care și-au rezolvat problema (de la câțiva ani în instanță, la o medie de 30 de zile în ultimii ani, în cadrul CSALB);
  • au beneficiat de gratuitatea concilierii pentru persoanele fizice, în schimbul cheltuielilor pe care le implică un proces.

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în Colegiul de Coordonare al CSALB: „Ne aflăm în al 8-lea an de conciliere a relației dintre consumatori și bănci/IFN-uri, iar creșterea activității de la un an la altul demonstrează îmbunătățirea continuă a mecanismului de negociere condus de conciliatorii CSALB și disponibilitatea mai mare a băncilor de a rezolva problemele întâmpinate de consumatori. În plus, creșterea numărului de procese în care părțile doresc o rezolvare amiabilă confirmă principalul motiv  al înființării CSALB: acela de a le oferi consumatorilor și instituțiilor financiar-bancare o alternativă la instanța de judecată.

Românii  îmbrățișează tot mai des această soluție rapidă și fără costuri pentru ei. Sunt multe cazuri în care oamenii și-au rezolvat problema cu banca în una sau două zile. Practic, după ce au petrecut câteva minute completând cererea pe site-ul CSALB, consumatorul a primit răspuns de la bancă în aceeași zi. A urmat deschiderea unui dosar de conciliere, în care conciliatorul a propus imediat o soluție. Aceasta a fost acceptată de ambele părți, iar cazul s-a încheiat câteva ore mai târziu, după schimburi de emailuri și discuții telefonice. Această deschidere și disponibilitate manifestată de unele bănci comerciale contribuie la consolidarea încrederii întregului sistem bancar.

Din păcate mai sunt bănci care resping o parte dintre cererile pe care le primesc de la propriii clienți, prin intermediul CSALB. În aceste circumstanțe, recomandarea noastră reiterată inclusiv pentru anul 2024 este ca aceste instituții de credit să evite ca astfel de spețe să ajungă în instanțele de judecată, încercând soluționarea directă a problemei consumatorului. Dacă solicitarea nu poate fi rezolvată prin negociere directă între părți, este de preferat ca aceasta să fie soluționată prin implicarea conciliatorilor CSALB, evitându-se calea contencioasă. Astfel, părțile aflate în dispută ar economisi resurse de timp și bani, iar instanțele publice s-ar degreva de procese lungi și dificile, în care, la final, doar una dintre cele două părți are de câștigat, nu amândouă cum se întâmplă în conciliere.

*** 

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal) sau prin chat-ul de pe csalb.ro la care răspunde un operator din call-center.

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Canon lansează imageFORCE C7165, o nouă imprimantă multifuncţională care aduce inovaţii importante pentru companii

Publicat

pe

De

București, 8 octombrie 2024 – Continuând tradiţia de lider în inovaţii în domeniul imprimării, Canon lansează astăzi imageFORCE C7165, o imprimantă multifuncţională care foloseşte noua platformă tehnologică imageFORCE dezvoltată de Canon. Proiectată pentru a îndeplini aşteptările tot mai exigente ale companiilor şi pentru a se adapta la spaţiile de lucru moderne, imageFORCE foloseşte o serie de inovaţii, precum Machine Learning Artificial Intelligence (AI) pentru a asigura noi niveluri de securitate, fiabilitate şi calitate.

Marc Bory, vicepreşedinte, Digital Printing & Solutions, Marketing & Innovation la Canon Europe, a declarat: „În contextul actual, în care mediul profesional se schimbă de la o zi la alta, companiile trebuie să adopte cele mai noi tehnologii pentru accelera dezvoltarea, pentru a îmbunătăţi performanţa şi pentru a eficientiza spaţiile de lucru. Progresele tehnologice, inclusiv cloud computing şi AI, au un impact tot mai mare asupra modurilor de lucru, iar companiile îşi doresc să folosească inovaţiile pentru a obţine noi niveluri de productivitate.

Ţinând cont de aceste tendinţe şi urmând extinderea constantă a portofoliului nostru pentru a se potrivi nevoilor clienţilor, am dezvoltat imageFORCE, o nouă platformă tehnologică, ce include o gamă extinsă de inovaţii de top care să ajute companiile să se dezvolte şi să prospere, cu ajutorul echipamentelor potrivite pentru viitor.“

Vă prezentăm imageFORCE C7165

Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165, uşor de utilizat, a fost proiectată special pentru a ajuta companiile să devină mai productive şi pentru a obţine rapid materiale de calitate profesională. Imprimanta produce imagini de înaltă definiţie, contribuind la dezvoltarea creativităţii şi la crearea de aplicaţii care pot fi imprimate intern. De exemplu, pliantele şi afişele pot fi produse acum la fel de uşor ca documentele de business, echipamentul fiind ideal pentru tirajele scurte şi reducând costurile prin eliminarea externalizării imprimării pentru astfel de materiale. Alte beneficii:

Calitate la un nou nivel

Folosind tehnologia inovatoare D2 Exposure, noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 foloseşte organic LED (OLED) ca sursă de lumină pentru a îmbunătăţi semnificativ calitatea materialelor imprimate. Acest lucru permite dispozitivului să producă materiale color cu intensitate, contrast şi claritate îmbunătăţite.

Fiind singura imprimantă multifuncţională de pe piaţă care produce imagini la rezoluţie 4800dpi, modelul imageFORCE C7165 oferă calitate de imprimare echivalentă cu cea oferită de furnizorii de servicii de imprimare externi. Aşadar, această imprimantă multifuncţională este ideală pentru imprimarea internă de materiale, inclusiv pliante, afişe, broşuri şi bannere mai lungi. De asemenea, aceasta simplifică procesul de imprimare a materialelor de vânzare, precum cărţi de vizită, materiale de prezentare şi corespondenţă directă personalizată.

Securitate îmbunătăţită

Profitând de beneficiile oferite de AI, imageFORCE C7165 foloseşte machine learning pentru a îmbunătăţi securitatea. Cu ajutorul Canon Security Environment Estimation Technology, pe panoul de operare sunt sugerate setări optime de securitate, astfel încât să obţineţi un nivel de securitate avansat, un avantaj mai ales pentru companiile care nu au departament de securitate intern. De asemenea, sunt detectate modificările efectuate în reţea, iar utilizatorii sunt notificaţi, pentru a reduce la minim vulnerabilităţile de securitate cauzate de schimbarea unor setări.

Fiabilitate îmbunătăţită

Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 foloseşte machine learning pentru un nivel avansat de mentenanţă, mai multă fiabilitate şi asistenţă continuă. Dispozitivul are capacitatea de a estima durata de viaţă a componentelor şi de a notifica din timp utilizatorul cu privire la orice defecţiune care ar putea apărea, astfel încât companiile să reducă la minim perioada de inactivitate şi orice eventuală perturbare a activităţilor comerciale.

Alimentare mai uşoară cu hârtie

Echipamentul imageFORCE C7165 ajută utilizatorii să economisească timp prin îmbunătăţirea proceselor de imprimare şi de alimentare cu hârtie, permiţându-le să lucreze mai repede şi să realizeze la birou materiale de calitate deosebită. Pentru funcţia de alimentare cu flux de aer pentru hârtie, un ventilatorul care se adaptează la schimbările de mediu este montat pe tava manuală, pentru a ajuta la prevenirea lipirii colilor. Această funcţie contribuie la creşterea productivităţii la imprimarea pe hârtie cretată, oferind o capacitate de până la 50 de coli de 128 de grame la o singură încărcare. De asemenea, echipamentul poate imprima pe suporturi de dimensiuni mai mari şi pe hârtie rezistentă la apă, ceea ce permite realizarea internă a unor aplicaţii precum afişe şi bannere.

Proiectată pentru mai multă sustenabilitate

Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 a fost realizată cu materiale plastice reciclate în proporţie de 30% şi foloseşte tehnologii inovatoare pentru a urmări impactul asupra mediului. De exemplu, echipamentul oferă informaţii despre modul de utilizare a hârtiei şi despre consumul de energie, pentru a încuraja un mod de utilizare cât mai ecologic.

– SFÂRŞIT –

Pentru întrebări din partea presei vă rugăm să contactaţiThe Good Company

Anca Apolozan

t. +40 728 148 844

e. anca.a@thegoodcompany.ro

Canon România

Iulia Becheanu

t. +4 073 179 1312

e.Iulia.becheanu@canon.ro

 

Despre Canon Europe

Canon Europe este partea EMEA a Canon Inc, furnizor global de tehnologii şi servicii de imagistică. Canon Europe îşi desfăşoară activitatea în aproximativ 120 de ţări, are aproximativ 12.850 de angajaţi în toată regiunea şi contribuie cu aproximativ un sfert la veniturile globale anuale ale Canon.

Fondată în 1937, dorinţa de inovaţie permanentă a adus compania Canon printre cele mai bune companii din lume în domeniul imagisticii, în decursul a celor 80 de ani de activitate. Compania îşi propune să investească în domeniile care contează şi să fructifice toate oportunităţile de dezvoltare, de la aparate foto, la imprimante comerciale şi echipamente industriale, la tehnologii în domeniul sănătăţii.

Filosofia companiei Canon este Kyosei – ‘Trăim şi muncim împreună pentru binele tuturor’. În EMEA, Canon Europe este preocupată de reducerea impactului companiei asupra mediului înconjurător şi implică utilizatorii în acest demers prin produsele, soluţiile şi serviciile pe care le oferă.

Canon redefineşte mereu lumea imagisticii pentru binele cel mai înalt al umanităţii. Prin intermediul tehnologiei noastre şi datorită spiritului nostru inovator, redefinim limita imposibilului şi oferim oamenilor noi perspective de a privi lumea.

Pentru mai multe informaţii despre Canon România, accesaţi: www.canon.ro

Citeste in continuare

Uncategorized

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Publicat

pe

De

Comunicat de presă

București, 8 octombrie 2024

Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working și relaxare realizate cu sprijinul BRD Groupe Société Générale. Programul BRD HUBs se numără printre inițiativele de dezvoltare a educației pentru toți tinerii români, iar cele 30 de hub-uri vor include laboratoare, amfiteatre și spații multifuncționale în universități din 12 orașe.

Studenții din România au nevoie în egală măsură de un sistem educațional care să le ofere o pregatire pentru domeniile de viitor, dar care să investească și în crearea unor comunități.

BRD Groupe Société Générale contribuie la dezvoltarea unor astfel de comunități prin programe precum Innovation Labs, pre-acceleratorul de business pentru studenți și startup-uri de tehnologie, sau programul de mentorat Mindcraft Academy, care oferă studenților contexte de învățare pentru a-și descoperi pasiunile, a-și dezvolta competențele și a alege o carieră.

BRD HUBs înseamnă spații în care studiul este mai confortabil și timpul liber este petrecut cu rost, în care se întâlnesc oameni cu aceleași valori și interese și în care studentii își vor putea cultiva curiozitatea. Peste 100.000 studenți vor avea acces la spații moderne precum amfiteatre, laboratoare, biblioteci, zone de co-working si relaxare. BRD HUBs vor găzdui și evenimente diverse care au în centru cele mai importante și relevante teme pentru noile generații.

„Pregătirea tinerilor pentru domeniile de mâine și consolidarea educației în domeniile cu tradiție necesită crearea unui context favorabil pentru studenți atât la nivel academic, cât și la nivel practic. Indiferent ce vor să devină tinerii de mâine, fie că încă își caută vocația sau că sunt deja implicați activ într-un domeniu, la BRD ne propunem să rămânem atenți la nevoile lor și să le fim alături, indiferent de drumul ales. Prin BRD HUBs dotăm multe universități din țară, de la cele tehnice și de științe exacte la cele umaniste, concentrându-ne pe toate nevoile studenților atât în timpul cursurilor, cât și în afara lor. A investi în educație înseamnă a asculta vocile tuturor tinerilor”, a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Société Générale.

Programul BRD HUBs consolidează investiția în educație a BRD Groupe Société Générale, prin construirea unei infrastructuri educaționale naționale pentru azi și pentru mâine, în colaborare cu instituțiile de învățământ și organizațiile cu tradiție în inovarea educației din România. Investiția în educație la nivel național a BRD înseamnă crearea unui ecosistem cu oportunități de viitor pentru toți tinerii din România.

Programul BRD HUBs se desfășoară începând din anul universitar 2024-2025 în următoarele Universități:

  • Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău
  • Universitatea Transilvania din Brașov
  • Universitatea din București
  • Academia de Studii Economice din București
  • Universitatea Națională și de Științe „Politehnica” București
  • Universitatea Româno-Americană
  • Universitatea Tehnică și de Construcții București
  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București
  • Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca
  • Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
  • Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca
  • Universitatea din Oradea
  • Universitatea Ovidius din Constanța
  • Universitatea Maritimă din Constanța
  • Universitatea din Craiova
  • Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa” din Iași
  • Universitatea de Ştiinţele Vieţii „Ion Ionescu de la Brad” din Iași
  • Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași
  • Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești
  • Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
  • Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava
  • Universitatea Politehnica Timișoara
  • Universitatea de Vest din Timișoara

Despre BRD Groupe Société Générale

BRD – Groupe Société Générale este una dintre cele mai mari bănci din România, oferind servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor. Banca face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.

Ca actor social, BRD investește în cultură, educație, tehnologie și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. BRD susține pregatirea viitoarelor generații de specialiști si antreprenori în tehnologie și nu numai. Proiectele pe care BRD le are în vedere merg în direcția educației în disciplinele STEM, dar și a mentoratului în general: FIRST Tech Challenge Romania, laboratoarele de robotică din cadrul Universității Politehnice București, pre-acceleratorul de business Innovation Labs, partneriatul cu Applied Data Science Centre, programul Innovators for Children, Conferința How To Web, programul de mentorat pentru studenți Mindcraft Academy. Toate acestea reunesc elevi, studenți, profesori, tineri antreprenori, experți și au impactat până în prezent peste 50.000 de beneficiari.

Citeste in continuare

Uncategorized

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

Publicat

pe

De

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din regiunea CEE, a atins un nou reper important: salvarea a 3 milioane de pachete de mâncare de la risipă, la nivel de grup. Munch operează în patru țări: Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România.

Risipa alimentară în Europa

Risipa alimentară are un mare impact asupra planetei, reprezentând 10% din emisiile de gaze cu efect de seră cauzate de om la nivel global. În Europa, peste 58 de milioane de tone de alimente sunt risipite anual, costând aproximativ 132 de miliarde de euro anual. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Cele 3 milioane de pachete surpriză salvate prin intermediul Munch au evitat emisiile de CO2 echivalente a 111.888 zboruri dus-întors Paris-Roma la nivel mondial, arătând astfel cât de mare este impactul companiilor care lucrează pentru reducerea risipei alimentare asupra mediului. De asemenea, acestea echivalează cu economisirea a aproximativ 5,89 miliarde de litri de apă.

Când vine vorba despre sustenabilitate, mulți europeni sunt conștienți de comportamente ecologice, cum ar fi reciclarea, reducerea utilizării plasticului de unică folosință și folosirea sacoșelor reutilizabile, dar știu mai puține despre impactul pe care îl are risipa alimentară.

Partenerii europeni și globali se alătură luptei împotriva risipei alimentare

Lansat în 2020, Munch are acum peste 4000 de parteneri în patru țări (Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România) – de la brutării, restaurante și cafenele până la supermarketuri și magazine independente – inclusiv parteneri internaționali precum SPAR, PENNY, Auchan și, cel mai faimos lanț de cafea din lume, Starbucks, care au fost esențiali în a ajuta compania să atingă acest milestone incredibil.

„Este cu adevărat inspirațional să vedem că mărci importante precum SPAR, PENNY, Auchan, Starbucks și multe altele au un impact semnificativ în lupta împotriva risipei alimentare. Implicarea lor activă demonstrează un angajament profund față de sustenabilitate și bunăstarea comunității, oferind un exemplu lăudabil pe care alții să-l urmeze”, a declarat Bence Zwecker, CEO al grupului Munch.

Munch în România

Aplicația Munch pune la dispoziția clienților produse din 263 de locații de la 171 parteneri și este disponibilă în București și Iași. Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, dar și flori, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Până în prezent, peste 49.000 de oameni au descărcat aplicația Munch și au salvat peste 7 tone de alimente și peste 26.752 kg gaze cu efect de seră, echivalentul a 88 de zboruri dus-întors București-Paris.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Manay Chinese Food, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill, Story Pizza, Italian Station și Hello Donuts. Lista completă de parteneri poate fi consultată pe site și în aplicație.

Despre Munch – de la o garsonieră la peste 3 milioane de pachete salvate 

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.

În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 4000 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 3 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului”, „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria și premiul Joy Social Media la categoria inovație.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized11 ore inainte

Canon lansează imageFORCE C7165, o nouă imprimantă multifuncţională care aduce inovaţii importante pentru companii

București, 8 octombrie 2024 – Continuând tradiţia de lider în inovaţii în domeniul imprimării, Canon lansează astăzi imageFORCE C7165, o imprimantă multifuncţională...

Uncategorized14 ore inainte

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Comunicat de presă București, 8 octombrie 2024 Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working...

Uncategorized14 ore inainte

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din...

Uncategorized15 ore inainte

United Way România: de 20 de ani, uniți pentru un viitor mai bun

United Way România celebrează 20 de ani de activitate, timp în care a ajutat peste 100.000 de persoane vulnerabile, prin...

Uncategorized15 ore inainte

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Uncategorized16 ore inainte

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

  Valorea investițiilor realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdan, owneri PAPILA, din fonduri proprii, este de 65.000 euro. În...

Uncategorized16 ore inainte

Premisa autenticității în gastronomia urbană a Capitalei: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

Sub îndrumarea lui Andrei Junghietu, executive chef, PAPILA își îndreaptă atenția spre consolidarea conceptului de bistro modern, cu un meniu...

AfaceriO zi inainte

Soluții moderne de produse sanitare pentru casa ta – DecoBrill

DecoBrill oferă o gamă variată de produse sanitare, concepute pentru a transforma orice baie într-un spațiu elegant și funcțional. Fie...

SocialO zi inainte

Reparații calculatoare de calitate

În era tehnologiei avansate, calculatoarele sunt esențiale pentru activitățile tale zilnice, fie că lucrezi de acasă, studiezi sau te bucuri...

AfaceriO zi inainte

Containere Modulare ZHouseContainere: Flexibilitate și Funcționalitate în Proiectele Tale

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

UncategorizedO zi inainte

Samsung – zero emisii până în 2050

Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii...

Afaceri2 zile inainte

Costuri ascunse în crearea unui site web și cum să le evitați

Crearea unui site web implică adesea costuri neprevăzute, care pot influența semnificativ bugetul inițial al proiectului. Identificarea și gestionarea acestor...

Afaceri3 zile inainte

Serviciul de rent a car este o solutie practica

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Social4 zile inainte

Descoperiti gustul rafinat al cafelei boabe din Peru

Cafeaua boabe din Peru este cunoscuta pentru calitatea sa exceptionala si pentru aromele unice pe care le ofera. Acest sortiment...

Uncategorized5 zile inainte

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Uncategorized5 zile inainte

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...

Știrea Zilei