Connect with us

Eveniment

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Publicat

pe

  • Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze că se pot bucura mai mult de viețile lor când acestea au mai puțină legătură cu telefonul.
  • Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se întoarce la origini, pentru că nu oferă access la internet, rețele sociale sau alte aplicații.
  • Construind în continuare pe ideea de “deconectare digitală”, HMD debutează cu un parteneriat anunțat la conferința MWC în 2024, prin care va produce dispozitive pentru mărcile Heineken și Bodega.
  • Dispozitivul va fi dezvăluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega în cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design și inovație din lume.
  • În urma unui studiu care arată că 90% dintre oameni recunosc că obișnuiesc să dea scroll pe telefon când ies în oraș, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulți care doresc să se deconecteze de la dispozitivele lor.

17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).

Capabilitățile limitate ale telefoanelor “dumb” – care sunt proiectate să aibă caracteristici tehnologice reduse – au ca scop încurajarea conexiunilor sănătoase între oameni în timpul ieșirilor în oraș, prin deconectarea de la smartphone-uri.

Pentru că smartphone-urile au ajuns să aibă specificații atât de avansate și să fie atât de captivante pentru utilizatori, este din ce în ce mai ușor să ne conectăm la lumea online, și totodată din ce în ce mai greu să trăim în prezent. Produs de inovatorul în tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele să ne acapareze atenția. Este proiectat intenționat să aibă doar funcțiile de bază de care avem nevoie când ieșim seara în oraș și principalele sale utilizări sunt apelurile și SMS-urile.

Carcasa transparentă a telefonului și autocolantele cu hologramă sunt inspirate de pasiunea Generației Z pentru moda “Newtro” (“new retro”) și amintesc de telefoanele de la începutul anilor 2000. Fără specificațiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descărca aplicații de social media sau orice altceva care poate să ne distragă de la prezent. Și pe deasupra bateria durează o săptămână în stand by și 20 de ore în apeluri.

Pe măsură ce smartphone-urile încep să domine atenția utilizatorilor la nivel global din ce în ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arată că Zillenialii* din Marea Britanie și SUA mărturisesc că suferă de “doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfârșit) în timp ce socializează cu prietenii și familia – se uită pe device-uri de șapte ori pe seară, în medie.

Când vine vorba de lucrurile care le captează atenția cel mai mult, două treimi dintre respondenți mărturisesc că se uită pe social media (62%) când își petrec timpul cu alte persoane, și peste o treime (36%) au spus că își verifică emailurile. Trei din zece (30%) au recunoscut că se joacă pe ascuns în loc să interacționeze cu prietenii și familia.

Însă, peste o treime (37%) zic că se uită pe telefon mult prea des când sunt în situații sociale, și lucrurile pot fi privite din altă perspectivă, dat fiind că 32% dintre respondenți recunosc că le-ar plăcea să se poată deconecta de la telefoane în timpul ieșirilor.

În mod încurajator, una din cinci persoane (22%) au spus că își opresc telefoanele sau le lasă acasă înainte de ocazii sociale. Și două din cinci persoane (38%) zic că iau în considerare aceste opțiuni.

Heineken® și Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arăta că ne putem bucura mai mult de viețile noastre, atunci când acestea sunt mai puțin legate de telefon.

Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: “Cu toții avem nevoie de o pauză de la toate tehnologiile smart care ne distrag atenția. Studiul nostru a arătat că acest lucru este și mai important pentru Generațiile Z și Millennials. Când am vorbit cu aceștia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede că mulți consideră că sunt obișnuiți să se lase acaparați de dispozitive în situații sociale, dar totodată recunosc că nu vor să renunțe în totalitate la telefon. Nouă, celor de la Heineken®, ne place să încurajăm momentele de conexiune autentică și să îi ajutăm pe oameni să simtă bucuria adevărată a timpului petrecut alături de cei dragi. Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”

“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.

Oliver Mak, co-fondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”

“Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul să fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din mișcarea «Newtro» și am vrut să reinterpretăm un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generația Zillennials s-ar putea să nu îl cunoască. Suntem nerăbdători să vedem reacțiile la «The Boring Phone», care reprezintă uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative și dorința de a crea o comunitate. Ceea ce va însemna ieșiri mai frumoase cu cei dragi.”

Producătorul muzical britanic, devenit cunoscut în Ibiza, TSHA, care a început să fie unul dintre cei mai interesanți artiști tineri din industrie, va sărbători lansarea “The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor săi, după ce a înțeles cum se simte când tehnologiile smart îi detașează de prezent pe cei care participă la festivaluri de muzică.

THSA spune: “Ca artist, vrei să fii conectat cu publicul, ca să știi dacă se simt bine. Dar e greu să faci asta când te uiți peste pupitru și vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu blițurile. Mi-ar plăcea să văd o lume în care intrăm la festival și pur și simplu ne bucurăm de prezent; ne conectăm cu artiștii, cu prietenii noștrii și pur și simplu ne distrăm. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru ieșirile în oraș întrerupte în mod constant de tehnologiile smart.”

Heineken® și Bodega vor dezvălui “The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi găzduită de colaboratorii lor, HMD. Petrecăreți din toată lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite să se deconecteze și să-și redobândească timpul de calitate alături de prieteni, familie și cei dragi și să se bucure de conexiuni adevărate.

În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.

Pentru mai multe despre “The Boring Phone” și de ce renunțarea la tehnologiile smart când ieșim în oraș e o idee bună, aici: www.heineken.com/theboringphone.

Despre studiu*:

Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un eșation de 4.000 de tineri din Generațiile Z și Millennials, cu toții majori și utilizatori de smartphone-uri (2.000 în Marea Britanie și 2.000 în SUA). Acesta a fost realizat de către OnePoll, în martie 2024. Datele pot fi separate și în rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generația Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania și Mexic.

Despre “The Boring Phone”

Dimensiuni 108 x 55 x 18,9 mm, 123 g
Ecrane Intern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77″ QQVGA
Cameră 0,3 MP + bliț LED
Design telefon ergonomic cu clapetă și DualSIM
Audio radio FM (cu căști conectate sau fără căști)
Conectivitate 2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufă jack 3.5mm AV | port Micro USB
Baterie 1.450 mAh (înlocuibilă)

Până la 6 ore de apeluri 3G/4G. Până la 20 de ore de apeluri în rețele 2G. Până la o săptămână în stand by.

Stocare Internă: 128 MB | Slot MicroSD ce suportă carduri de până la 32GB
Încărcare Port Micro USB

 Despre Bodega

Fondată în 2006 ca un magazin-concept de retail care unește cultura străzii și moda contemporană, Bodega a evoluat într-un creator de gust de renume mondial, activând în retailul traditional, comerțul electronic, arta experientială și design. Cu sediul în Boston (Massachusetts) și Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalație artistică vie și este una dintre cele discutate experiențe de pe planetă. Mai multe aici: https://bdgastore.com/

Despre Heineken®

HEINEKEN® este producătorul de bere cel mai prezent în lume. Este creatorul și promotorul cel mai mare al berii și cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® în frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri și tipuri de cidru la nivel international, regional și local. Sunt dedicați inovării, investițiilor pe termen lung, vânzărilor disciplinate și sunt centrați pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integrantă a business-ului. HEINEKEN® are o prezență geografică echilibrată, fiind lideri de piață atât în țările dezvoltate, cât și pe piețele emergente. Au peste 85.000 de angajați și operează fabrici producătoare de bere, malț, cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken® N.V. și Heineken® Holding N.V. se tranzacționează pe bursa Euronext din Amsterdam. Prețurile acțiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN® deține două programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Despre HMD

HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul începe cu ascultarea nevoilor adevărate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasă de planetă, se simt adesea copleșiți de dispozitive digitale și sunt atenți la buget. În calitate de lider european pe piața producătoare de smartphone-uri, aceștia încurajează reparabilitatea telefoanelor și deconectarea de la device-urile digitale. Începând cu acest an, portofoliul companiei a fost îmbunătățit cu dispozitive originale HMD și parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Publicat

pe

De

  • Mai multe cititoare
  • Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare

București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital Europe Co LLP, o companie din domeniul memoriilor flash afiliată la Kingston Technology Company, Inc., lider mondial în domeniul produselor de stocare și al soluțiilor tehnologice, a anunțat astăzi reintroducerea Workflow Dock și a cititoarelor aferente acestuia. Seria Workflow are acum mai multe opțiuni de hub separate de stația de andocare, oferind și mai multă flexibilitate. Această actualizare vine în întâmpinarea nevoilor diverse ale creatorilor de conținut, susținând o gamă mai largă de transferuri.

Seria Workflow este concepută pentru a simplifica transferul de materiale video, foto și audio din mai multe surse simultan. Acest lucru le permite creatorilor să își eficientizeze procesul de postproducție și să stabilească cu ușurință un sistem de descărcare de fișiere adaptat la cerințele lor. Aceste huburi și cititoare de carduri facilitează transferurile simultane de fișiere către un Mac sau PC la viteze USB 3.2 și pot funcționa independent ca dispozitive de sine stătătoare atunci când este necesar.

În centrul sistemului Kingston Workflow se află stația Workflow Station Dock, un hub central pentru modulele Workflow conectate. Această stație de andocare inovatoare le permite utilizatorilor să conecteze simultan până la patru module Workflow, permițând transferul de conținut multimedia din diverse surse. Cu acest sistem flexibil și extensibil, creatorii își pot gestiona eficient transferurile de fișiere și își pot consolida fluxul de lucru într-o singură stație centralizată, care beneficiază acum de și mai multe posibilități de personalizare:

  • Workflow Station Dock cu miniHub USB
    • Include Workflow Station Dock și miniHub USB
    • Stația de andocare necesită o conexiune USB-C®1și acceptă până la patru cititoare Workflow simultan2
    • MiniHub USB acceptă dispozitive conectate USB-A și USB-C
    • Include cablu USB-C la USB-C
  • Workflow Station Dock cu cititor SD
    • Include Workflow Station Dock și cititor SD
    • Stația de andocare necesită o conexiune USB-C®1și acceptă până la patru cititoare Workflow simultan2
    • Cititorul SD acceptă 2 carduri SD UHS-II
    • Include 2 cabluri USB-C la USB-C
  • Cititor SD Workflow
    • Include cititor SD Workflow și cablul USB-C la USB-C
    • Acceptă 2 carduri SD UHS-II
  • Cititor microSD Workflow
    • Include cititor microSD Workflow și cablu USB-C la USB-C
    • Acceptă 2 carduri microSD UHS-II
  • MiniHub USB Workflow
    • Include miniHub USB Workflow și cablu USB-C la USB-A
    • Acceptă intrări USB-C și USB-A

„Ne mândrim cu reintroducerea seriei Workflow.,” a declarat Oscar Escayola Kaloudis, Business Manager responsabil cu memoriile Flash și Sales Manager pentru Kingston EMEA. „Recunoscând peisajul de conținut aflat în proces de extindere, ne angajăm să răspundem nevoilor diverse ale creatorilor de conținut, permițând o gamă mai largă de transferuri de conținut.”

Pentru mai multe informații, accesați kingston.com.

1 USB Type-C® și USB-C® sunt mărci comerciale înregistrate ale USB Implementers Forum.

2 Compatibilitate numai cu produsele Kingston Workflow.

Seria de produse Workflow Cod
Workflow Station WFS-U
Workflow Station + cititor SD WFS-S
Cititor SD Workflow WFS-SD
Cititor microSD Workflow WFS-SDC
MiniHub USB Workflow WFS-USB

Kingston este prezent pe:

YouTube Instagram

Facebook    LinkedIn

Twitter     Kingston Is With You

Despre Kingston Digital Europe Co LLP

Kingston Digital Europe Co LLP și Kingston Technology Company, Inc. fac parte din același grup corporativ („Kingston”). Kingston este cel mai mare producător independent de produse de memorie din lume. De la big data, laptopuri și PC-uri la dispozitive bazate pe internetul obiectelor, cum ar fi tehnologia inteligentă și cea purtabilă, și la procesele de proiectare și producție pe bază de contract, Kingston contribuie la furnizarea de soluții utilizate pentru viață, muncă și distracție. Cei mai mari producători de PC-uri și cele mai mari companii de cloud-hosting din lume se bazează pe Kingston pentru nevoile lor de producție, iar pasiunea noastră alimentează tehnologia folosită de întreaga lume zi de zi. Ne străduim să privim dincolo de produsele noastre pentru a vedea imaginea de ansamblu, a satisface nevoile clienților noștri și a oferi soluții care fac diferența. Pentru a afla mai multe despre modul în care Kingston îți este alături, accesează Kingston.com.

Nota redactorului: Pentru informații suplimentare, unități de evaluare sau informații referitoare la interviuri cu directorii, persoana de contact este Debbie Fowler, Kingston Digital Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury-on-Thames, TW16 7EP. Sunt disponibile imagini pentru presă la redacția de presă Kingston, aici.

Kingston și sigla Kingston sunt mărci comerciale înregistrate ale Kingston Technology Corporation. IronKey este marcă comercială înregistrată a Kingston Digital, Inc. Kingston FURY și sigla Kingston FURY sunt mărci comerciale ale Kingston Technology Corporation. Toate drepturile rezervate. Toate mărcile comerciale sunt proprietatea deținătorilor respectivi.

Relații de presă:

Debbie Fowler
Kingston Technology Europe Co LLP

07775 695 576

Dfowler@kingston.eu

Citeste in continuare

Eveniment

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I)

Publicat

pe

In data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe Langa Inalta Curte de Casatie si Justitie – DNA Bucuresti ce are ca obiect fapte de coruptie si abuzuri savarsite la Prefectura Prahova ce era condusa la aceea data de Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova care este implicat în tot felul de escrocherii care mai de care mai colorate.

Plangerea penala s-a efectuat tot pentru intabularile de care Virgiliu Nanu „clameaza”, in van, ca „habar” nu are.

Plangerea este efectuata impotriva Lucianei Batrinca, in calitate de director OCPI Prahova si Nicolae Madalin Enache, in calitate de Secretar General al Instututiei Prefectului Prahova, precum si a tuturor persoanelor care vor fi identificate in urma cercetarilor si care se fac vinovate de savarsirea infractiunilor mai sus mentionate.

Din documentele intrate in posesia ziarului Incisiv de Prahova reiese, in clar, ca cel vizat este chiar Virgiliu Nanu. Vom reveni cu dezvaluiri, nu de altceva dar aceste „intabulari” seamana izbitor cu intabularile din dosarul Fermei Dacilor și escrocheria White Tower. (Cristina T.).

 

 

Citeste in continuare

Eveniment

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

Publicat

pe

De

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

Educația, indiferent de domeniu, nu se rezumă doar la a observa realitatea a ceea ce există, ci prefigurează o realitate posibilă asupra a ceea ce este bine și util comunității profesionale și sociale. Educația continuă pe toată durata vieții profesionale constituie premisa transformării probabilităților în șanse și arii de îmbunătățire, la fel cum poate să și transforme ceva ce părea doar o probabilitate în posibilitatea unui vis împlinit.

“Incursiunea mea în realitatea tehnologiei a debutat cu training-ul chirurgilor într-o tehnologie a viitorului. Participam la pregătirea oamenilor de astăzi pentru tehnologia de mâine. Fascinant pentru mine, ca trainer în chirurgie robotică, este că, în același timp, am șansa de a cunoaște chirurgii cei mai performanți ȋn domeniile lor și îmi aduc și contribuţia la formarea lor profesională în mânuirea unei tehnologii avansate la care doar visam cu ceva ani în urmă.” Eliza Gârbea, Coordonator si Manager Clinic în Chirurgie Robotică

Cum a luat naștere ecosistemul de chirurgie robotică ȋn România?

Eliza: Acest ecosistem robotic a fost orientat inițial către specialitatea de urologie, unde robotica a devenit Golden Standard. Dezvoltarea a continuat in zona chirurgiei generale, urmată de ginecologie și chirurgie toracică, unde sistemul de chirurgie robotică s-a impus în cazuri selecționate, demonstrând prin avantaje calitative în raport cu cealaltă alternativă terapeutica minim invazivă, laparoscopia. În domeniul ginecologiei, de pildă, în patologii complexe, cum sunt cancerele de sferă urogenitală sau în endometrioză, chirurgia robotică a devenit dezirabilă și recomandată de chirurgi și paciente, deopotrivă, datorită avantajelor net superioare. Vorbim despre avantaje în termeni de reintegrarea rapidă a pacientei in activitățile cotidiene după chirurgie complexă, de minimalismul metodei-incizii minimale de 0-8mm -precum și de acuratețea actului medical, raportat la lipsa complicațiilor post-operatorii. Toate acestea înseamnă rezultate net superioare pentru pacienți și un act chirurgical sigur, eficient și confortabil pentru chirurg, transferat în ultimă instanță tot către calitatea actului medical, în beneficiul pacientului.

Care au fost primele lecţii ȋnvăţate ca trainer ȋn robotică?

Eliza: Experiența cu cei mai talentați chirurgi te ajută ȋn propria formare. În momentul în care observi un chirurg talentat si experimentat care operează cu instrumentele potrivite, reușind să navigheze printre țesuturi sau structuri vasculare, nervoase atât de fine, putând chiar ajunge în spații “nepermis de înguste”, ca trainer, înțelegi că te vei transpune într-o simbioză a omului cu tehnologia și urmărești ca rezultatele chirurgiei să fie pe măsura acestei asocieri. Chirurgul este ajutat de tehnologia potrivită să performeze, iar tehnologia amplifică un potențial al manualității și talentului operatorului. Nu aș dori să intru într-o “dispută liliputană” a lui Swift, de tipul oul se deschide de la vârful ascuțit sau de la cel rotunjit, doar că întotdeauna ca trainer mi-am pus întrebarea dacă tehnologia extinde și amplifică abilitățile chirurgului sau nu cumva, “a gifted surgeon” extinde și amplifică potențialul unui instrumentar gândit să acționeze in distans.

În experiența mea de învățare a roboticii medicale   tocmai pentru că am avut șansa să fiu expusă la cunoașterea mai multor domenii medicale în paralel și să am acces la experiența de a interactiona cu chirurgii selectați care au făcut realmente istoria domeniilor lor, fiind primii care au performat prin chirurgie robotică, pot spune că am putut face o comparație și marca diferențiatorii, în ce privește metoda, dar și maniera de a lucra cu oamenii.

Orice chirurg poate deveni performant ȋn utilizarea acestei tehnologii avansate?

Eliza: Simbioza tehnologie-chirurg se petrece instantaneu. Un ochi antrenat poate remarca încă din primele intervenții acest lucru. Desigur, tehnologia o poți pune doar în mâinile chirurgilor bine pregătiți, care au trecut în prealabil prin toate stagiile de pregătire teoretică și practică și prin tot procesul de learning al chirurgiei, de la clasic la minim invaziv. Ca trainer în tehnologia avansată, trebuie să ai tu însăți capacitatea de a selecta persoanele potrivite, pe care să le instruiești și să le ghidezi în direcția potrivită, astfel încât  robotica să devină cea mai bună opțiune pentru o anumită patologie, iar chirurgul, ajutat de tehnologie, să își atingă cea mai bună versiune profesională a sa.

Ce beneficii aduce prezenţa ȋn sala de chirurgie a unui trainer-facilitator ȋn utilizarea tehnologiei robotice?

Eliza: Eu am făcut parte inițial din această dezvoltare a ecosistemului robotic, oferind partea de suport clinic. Intram în blocul operator pentru a mă asigura că tehnologia este utilizată corect, la maxima ei capabilitate și că medicii beneficiază de tot instrumentarul și tool-urile robotului da Vinci. Sunt multe detalii tehnice care în timpul intervenției necesită supervizare. Este important ca cineva care cunoaște tehnologia în cele mai mici detalii să fie prezent în sala de operații și să reamintească ce instrument este optim de folosit într-o anumită fază a intervenției chirurgicale. În propriul meu proces de learning chirurgical, am optimizat acest plan al medicilor. Lucrurile au evoluat în sinergie, chirurgii au devenit mentori la rândul lor și au învățat să transmita cunoștințele nou dobândite și altor colegi de breaslă. Ulterior, au dezvoltat cursuri pentru cei mai nou veniți, astfel încât au dezvoltat propriile metode pe care le-au personalizat și le-au adaptat nevoilor colegilor.

Chirurgia robotică presupune un proces standardizat sau specializat fiecărui domeniu medical?

Eliza: Specializarea aduce cu sine particularizarea metodelor, pentru că metoda trebuie adaptată patologiilor existente în domeniul respectiv, dar și stilului, manierei de a opera a fiecărui chirurg.

Follow-up-ul procesului chirurgical este o etapă foarte importantă în monitorizarea rezultatelor chirurgiei. Ne interesează să vedem exact unde robotul aduce cele mai bune rezultate, atât cantitativ, cât și calitativ. Ulterior, integrăm toate aceste date in studii clinice, efectuate pe eșantioane mari. Incurajăm medicii să își conceapă propriile studii, să își monitorizeze pacienții, cunoscând foarte bine din practică toate detaliile cazurilor și putând face o evaluare acurată a rezultatelor chirurgiei. Integrând toate aceste procese, coordonând partea de suport și training și dezvoltând rețeaua de chirurgi instruiți în robotică am avut șansa să contribui din rolul de mentor-trainer-facilitator, contributor la ecosistemului robotic din România.

Educația este o premisă a procesului de formare și trebuie să aibă un caracter finalist. Educația medicală, cu atât mai mult, trebuie orientată către educarea-formarea comunității științifice, ca premisă, dar și ca rezultat al procesului formativ. Nu poți prefigura altfel viitorul unui domeniu medical sau tehnologic, decât pregătindu-te tu însăți pentru a deveni cea mai bună versiune a “chirurgului din tine”. Ceea ce poți demonstra tu însuți este mult mai de încredere pentru tine, în primul rând, decât ți-ar prezenta oricine altcineva. Numai astfel poţi, la rândul tău, inspira ȋncredere oamenilor cu care lucrezi.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Cum pot estima timpul de livrare între România și Anglia? Cum pot estima timpul de livrare între România și Anglia?
AfaceriO zi inainte

Cum pot estima timpul de livrare între România și Anglia?

Pentru cei care desfășoară activități comerciale sau pur și simplu au nevoie să trimită colete între România și Anglia, întrebarea...

Eveniment2 zile inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Exclusiv3 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized3 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism3 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Eveniment4 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I)

In data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe Langa Inalta Curte de...

Exclusiv4 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Exclusiv4 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Exclusiv4 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Exclusiv4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Exclusiv4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Eveniment5 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Uncategorized6 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Exclusiv6 zile inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Uncategorized7 zile inainte

Nunta în momente magice

FOTOGRAF NUNTA BUCURESTI: Momente magice cu Lights and Tales Blogul Nuntilor va recomanda cu drag echipa Lights and Tales, o echipă de...

Știrea Zilei