Connect with us

Uncategorized

AOC și MMD anunță schimbări importante în conducerea operațiunilor europene

Publicat

pe

AOC și MMD, companii de top specializate în domeniul display-urilor, au anunțat astăzi o tranziție importantă în cadrul leaddership-ului european. MMD, partenerul de licență pentru Philips Monitors și AOC, brand de top pe piața afișajelor, fac parte din TPV Technology Limited, unul dintre cei mai importanți producători de monitoare din lume.

Thomas Schade (stânga) și Stefan Sommer (dreapta) marchează tranziția de leadership pentru operațiunile europene ale AOC și MMD

Thomas Schade, care a ocupat funcția de vicepreședinte pentru Europa la MMD B.V. și AOC B.V. din 2009, se va retrage din funcția sa. El a jucat un rol esențial în stabilirea și extinderea prezenței brandurilor de monitoare AOC și Philips în Europa. Sub conducerea sa, AOC și MMD au înregistrat o creștere semnificativă a cotei de piață și a popularității brandului, ocupând poziții de top în Europa.

Începând cu 1 septembrie 2024, Stefan Sommer, în prezent Director Marketing & Business Management EU la TPV, îi va succeda lui Thomas Schade în funcția de Vicepreședinte pe Europa, preluând conducerea business-ului de monitoare în Europa pentru ambele branduri.

Thomas Schade va continua să lucreze în cadrul organizației pe perioada tranziției, până la sfârșitul anului, pentru a coordona, împreună cu Stefan Sommer, transferul responsabilităților.

Stefan Sommer, implicat în cadrul AOC din 2006, s-a alăturat MMD în 2011, și va contribui în noul său rol cu o experiență vastă și un palmares dovedit în industria display-urilor.

Thomas Schade a declarat: „A fost o onoare să contribui la creșterea AOC și MMD în ultimul deceniu și jumătate. Sunt încrezător că echipa va continua să obțină rezultate excelente sub conducerea lui Stefan.”

Stefan Sommer și-a exprimat recunoștința, spunând: „În numele întregii organizații, doresc să îi mulțumesc nespus lui Thomas pentru faptul că a fost un lider remarcabil și pentru succesul extraordinar pe care l-a adus business-ului nostru european. Contribuțiile sale au fost inestimabile și îi suntem recunoscători pentru dedicarea sa.”

Sommer a continuat: „Pe măsură ce îmi asum rolul de vicepreședinte pentru Europa, mă angajez să continui calea noastră de creștere pe această piață competitivă, împreună cu partenerii noștri de lungă durată. Am depășit în mod constant limitele tehnologiei de afișare. În această nouă calitate, aștept cu nerăbdare să integrez noi tehnologii și inovații, lucrând alături de echipa noastră talentată pentru a menține poziția noastră de lider în industrie.”.

Această tranziție reflectă angajamentul AOC și MMD de a asigura continuitatea în viziunea lor strategică pentru piața europeană.

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Despre MMD

MMD-Monitors & Displays Holding BV („MMD”), înregistrată în Olanda, cu sediul central în Amsterdam, este o companie deținută în totalitate de TPV Technology Limited („TPV”), care este unul dintre cei mai mari producători de monitoare și TV-uri LCD din lume.

MMD-Monitors & Displays Holding BV („MMD”) comercializează și vinde exclusiv ecrane LCD marca Philips în întreaga lume sub licență de marcă înregistrată de Koninklijke Philips NV.  Cu ajutorul puterii brandului Philips și a experienței TPV în producția de ecrane, MMD folosește o abordare rapidă și concentrată pentru aducerea de produse inovatoare pe piață.

https://mmdmonitors.com/

EVNIA, sub-brandul MMD, este cel mai primitor brand de jocuri, oferind un design elegant și o nouă perspectivă care permite tuturor să își însușească experiența de joc. EVNIA se adresează tuturor celor care caută să își găsească locul în lumea jocurilor și își propune să reînvie și să reinventeze regula jocurilor. Din 2022, oricine poate fi un gamer cu EVNIA.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Canon lansează imageFORCE C7165, o nouă imprimantă multifuncţională care aduce inovaţii importante pentru companii

Publicat

pe

De

București, 8 octombrie 2024 – Continuând tradiţia de lider în inovaţii în domeniul imprimării, Canon lansează astăzi imageFORCE C7165, o imprimantă multifuncţională care foloseşte noua platformă tehnologică imageFORCE dezvoltată de Canon. Proiectată pentru a îndeplini aşteptările tot mai exigente ale companiilor şi pentru a se adapta la spaţiile de lucru moderne, imageFORCE foloseşte o serie de inovaţii, precum Machine Learning Artificial Intelligence (AI) pentru a asigura noi niveluri de securitate, fiabilitate şi calitate.

Marc Bory, vicepreşedinte, Digital Printing & Solutions, Marketing & Innovation la Canon Europe, a declarat: „În contextul actual, în care mediul profesional se schimbă de la o zi la alta, companiile trebuie să adopte cele mai noi tehnologii pentru accelera dezvoltarea, pentru a îmbunătăţi performanţa şi pentru a eficientiza spaţiile de lucru. Progresele tehnologice, inclusiv cloud computing şi AI, au un impact tot mai mare asupra modurilor de lucru, iar companiile îşi doresc să folosească inovaţiile pentru a obţine noi niveluri de productivitate.

Ţinând cont de aceste tendinţe şi urmând extinderea constantă a portofoliului nostru pentru a se potrivi nevoilor clienţilor, am dezvoltat imageFORCE, o nouă platformă tehnologică, ce include o gamă extinsă de inovaţii de top care să ajute companiile să se dezvolte şi să prospere, cu ajutorul echipamentelor potrivite pentru viitor.“

Vă prezentăm imageFORCE C7165

Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165, uşor de utilizat, a fost proiectată special pentru a ajuta companiile să devină mai productive şi pentru a obţine rapid materiale de calitate profesională. Imprimanta produce imagini de înaltă definiţie, contribuind la dezvoltarea creativităţii şi la crearea de aplicaţii care pot fi imprimate intern. De exemplu, pliantele şi afişele pot fi produse acum la fel de uşor ca documentele de business, echipamentul fiind ideal pentru tirajele scurte şi reducând costurile prin eliminarea externalizării imprimării pentru astfel de materiale. Alte beneficii:

Calitate la un nou nivel

Folosind tehnologia inovatoare D2 Exposure, noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 foloseşte organic LED (OLED) ca sursă de lumină pentru a îmbunătăţi semnificativ calitatea materialelor imprimate. Acest lucru permite dispozitivului să producă materiale color cu intensitate, contrast şi claritate îmbunătăţite.

Fiind singura imprimantă multifuncţională de pe piaţă care produce imagini la rezoluţie 4800dpi, modelul imageFORCE C7165 oferă calitate de imprimare echivalentă cu cea oferită de furnizorii de servicii de imprimare externi. Aşadar, această imprimantă multifuncţională este ideală pentru imprimarea internă de materiale, inclusiv pliante, afişe, broşuri şi bannere mai lungi. De asemenea, aceasta simplifică procesul de imprimare a materialelor de vânzare, precum cărţi de vizită, materiale de prezentare şi corespondenţă directă personalizată.

Securitate îmbunătăţită

Profitând de beneficiile oferite de AI, imageFORCE C7165 foloseşte machine learning pentru a îmbunătăţi securitatea. Cu ajutorul Canon Security Environment Estimation Technology, pe panoul de operare sunt sugerate setări optime de securitate, astfel încât să obţineţi un nivel de securitate avansat, un avantaj mai ales pentru companiile care nu au departament de securitate intern. De asemenea, sunt detectate modificările efectuate în reţea, iar utilizatorii sunt notificaţi, pentru a reduce la minim vulnerabilităţile de securitate cauzate de schimbarea unor setări.

Fiabilitate îmbunătăţită

Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 foloseşte machine learning pentru un nivel avansat de mentenanţă, mai multă fiabilitate şi asistenţă continuă. Dispozitivul are capacitatea de a estima durata de viaţă a componentelor şi de a notifica din timp utilizatorul cu privire la orice defecţiune care ar putea apărea, astfel încât companiile să reducă la minim perioada de inactivitate şi orice eventuală perturbare a activităţilor comerciale.

Alimentare mai uşoară cu hârtie

Echipamentul imageFORCE C7165 ajută utilizatorii să economisească timp prin îmbunătăţirea proceselor de imprimare şi de alimentare cu hârtie, permiţându-le să lucreze mai repede şi să realizeze la birou materiale de calitate deosebită. Pentru funcţia de alimentare cu flux de aer pentru hârtie, un ventilatorul care se adaptează la schimbările de mediu este montat pe tava manuală, pentru a ajuta la prevenirea lipirii colilor. Această funcţie contribuie la creşterea productivităţii la imprimarea pe hârtie cretată, oferind o capacitate de până la 50 de coli de 128 de grame la o singură încărcare. De asemenea, echipamentul poate imprima pe suporturi de dimensiuni mai mari şi pe hârtie rezistentă la apă, ceea ce permite realizarea internă a unor aplicaţii precum afişe şi bannere.

Proiectată pentru mai multă sustenabilitate

Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 a fost realizată cu materiale plastice reciclate în proporţie de 30% şi foloseşte tehnologii inovatoare pentru a urmări impactul asupra mediului. De exemplu, echipamentul oferă informaţii despre modul de utilizare a hârtiei şi despre consumul de energie, pentru a încuraja un mod de utilizare cât mai ecologic.

– SFÂRŞIT –

Pentru întrebări din partea presei vă rugăm să contactaţiThe Good Company

Anca Apolozan

t. +40 728 148 844

e. anca.a@thegoodcompany.ro

Canon România

Iulia Becheanu

t. +4 073 179 1312

e.Iulia.becheanu@canon.ro

 

Despre Canon Europe

Canon Europe este partea EMEA a Canon Inc, furnizor global de tehnologii şi servicii de imagistică. Canon Europe îşi desfăşoară activitatea în aproximativ 120 de ţări, are aproximativ 12.850 de angajaţi în toată regiunea şi contribuie cu aproximativ un sfert la veniturile globale anuale ale Canon.

Fondată în 1937, dorinţa de inovaţie permanentă a adus compania Canon printre cele mai bune companii din lume în domeniul imagisticii, în decursul a celor 80 de ani de activitate. Compania îşi propune să investească în domeniile care contează şi să fructifice toate oportunităţile de dezvoltare, de la aparate foto, la imprimante comerciale şi echipamente industriale, la tehnologii în domeniul sănătăţii.

Filosofia companiei Canon este Kyosei – ‘Trăim şi muncim împreună pentru binele tuturor’. În EMEA, Canon Europe este preocupată de reducerea impactului companiei asupra mediului înconjurător şi implică utilizatorii în acest demers prin produsele, soluţiile şi serviciile pe care le oferă.

Canon redefineşte mereu lumea imagisticii pentru binele cel mai înalt al umanităţii. Prin intermediul tehnologiei noastre şi datorită spiritului nostru inovator, redefinim limita imposibilului şi oferim oamenilor noi perspective de a privi lumea.

Pentru mai multe informaţii despre Canon România, accesaţi: www.canon.ro

Citeste in continuare

Uncategorized

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Publicat

pe

De

Comunicat de presă

București, 8 octombrie 2024

Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working și relaxare realizate cu sprijinul BRD Groupe Société Générale. Programul BRD HUBs se numără printre inițiativele de dezvoltare a educației pentru toți tinerii români, iar cele 30 de hub-uri vor include laboratoare, amfiteatre și spații multifuncționale în universități din 12 orașe.

Studenții din România au nevoie în egală măsură de un sistem educațional care să le ofere o pregatire pentru domeniile de viitor, dar care să investească și în crearea unor comunități.

BRD Groupe Société Générale contribuie la dezvoltarea unor astfel de comunități prin programe precum Innovation Labs, pre-acceleratorul de business pentru studenți și startup-uri de tehnologie, sau programul de mentorat Mindcraft Academy, care oferă studenților contexte de învățare pentru a-și descoperi pasiunile, a-și dezvolta competențele și a alege o carieră.

BRD HUBs înseamnă spații în care studiul este mai confortabil și timpul liber este petrecut cu rost, în care se întâlnesc oameni cu aceleași valori și interese și în care studentii își vor putea cultiva curiozitatea. Peste 100.000 studenți vor avea acces la spații moderne precum amfiteatre, laboratoare, biblioteci, zone de co-working si relaxare. BRD HUBs vor găzdui și evenimente diverse care au în centru cele mai importante și relevante teme pentru noile generații.

„Pregătirea tinerilor pentru domeniile de mâine și consolidarea educației în domeniile cu tradiție necesită crearea unui context favorabil pentru studenți atât la nivel academic, cât și la nivel practic. Indiferent ce vor să devină tinerii de mâine, fie că încă își caută vocația sau că sunt deja implicați activ într-un domeniu, la BRD ne propunem să rămânem atenți la nevoile lor și să le fim alături, indiferent de drumul ales. Prin BRD HUBs dotăm multe universități din țară, de la cele tehnice și de științe exacte la cele umaniste, concentrându-ne pe toate nevoile studenților atât în timpul cursurilor, cât și în afara lor. A investi în educație înseamnă a asculta vocile tuturor tinerilor”, a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Société Générale.

Programul BRD HUBs consolidează investiția în educație a BRD Groupe Société Générale, prin construirea unei infrastructuri educaționale naționale pentru azi și pentru mâine, în colaborare cu instituțiile de învățământ și organizațiile cu tradiție în inovarea educației din România. Investiția în educație la nivel național a BRD înseamnă crearea unui ecosistem cu oportunități de viitor pentru toți tinerii din România.

Programul BRD HUBs se desfășoară începând din anul universitar 2024-2025 în următoarele Universități:

  • Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău
  • Universitatea Transilvania din Brașov
  • Universitatea din București
  • Academia de Studii Economice din București
  • Universitatea Națională și de Științe „Politehnica” București
  • Universitatea Româno-Americană
  • Universitatea Tehnică și de Construcții București
  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București
  • Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca
  • Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
  • Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca
  • Universitatea din Oradea
  • Universitatea Ovidius din Constanța
  • Universitatea Maritimă din Constanța
  • Universitatea din Craiova
  • Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa” din Iași
  • Universitatea de Ştiinţele Vieţii „Ion Ionescu de la Brad” din Iași
  • Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași
  • Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești
  • Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
  • Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava
  • Universitatea Politehnica Timișoara
  • Universitatea de Vest din Timișoara

Despre BRD Groupe Société Générale

BRD – Groupe Société Générale este una dintre cele mai mari bănci din România, oferind servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor. Banca face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.

Ca actor social, BRD investește în cultură, educație, tehnologie și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. BRD susține pregatirea viitoarelor generații de specialiști si antreprenori în tehnologie și nu numai. Proiectele pe care BRD le are în vedere merg în direcția educației în disciplinele STEM, dar și a mentoratului în general: FIRST Tech Challenge Romania, laboratoarele de robotică din cadrul Universității Politehnice București, pre-acceleratorul de business Innovation Labs, partneriatul cu Applied Data Science Centre, programul Innovators for Children, Conferința How To Web, programul de mentorat pentru studenți Mindcraft Academy. Toate acestea reunesc elevi, studenți, profesori, tineri antreprenori, experți și au impactat până în prezent peste 50.000 de beneficiari.

Citeste in continuare

Uncategorized

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

Publicat

pe

De

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din regiunea CEE, a atins un nou reper important: salvarea a 3 milioane de pachete de mâncare de la risipă, la nivel de grup. Munch operează în patru țări: Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România.

Risipa alimentară în Europa

Risipa alimentară are un mare impact asupra planetei, reprezentând 10% din emisiile de gaze cu efect de seră cauzate de om la nivel global. În Europa, peste 58 de milioane de tone de alimente sunt risipite anual, costând aproximativ 132 de miliarde de euro anual. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Cele 3 milioane de pachete surpriză salvate prin intermediul Munch au evitat emisiile de CO2 echivalente a 111.888 zboruri dus-întors Paris-Roma la nivel mondial, arătând astfel cât de mare este impactul companiilor care lucrează pentru reducerea risipei alimentare asupra mediului. De asemenea, acestea echivalează cu economisirea a aproximativ 5,89 miliarde de litri de apă.

Când vine vorba despre sustenabilitate, mulți europeni sunt conștienți de comportamente ecologice, cum ar fi reciclarea, reducerea utilizării plasticului de unică folosință și folosirea sacoșelor reutilizabile, dar știu mai puține despre impactul pe care îl are risipa alimentară.

Partenerii europeni și globali se alătură luptei împotriva risipei alimentare

Lansat în 2020, Munch are acum peste 4000 de parteneri în patru țări (Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România) – de la brutării, restaurante și cafenele până la supermarketuri și magazine independente – inclusiv parteneri internaționali precum SPAR, PENNY, Auchan și, cel mai faimos lanț de cafea din lume, Starbucks, care au fost esențiali în a ajuta compania să atingă acest milestone incredibil.

„Este cu adevărat inspirațional să vedem că mărci importante precum SPAR, PENNY, Auchan, Starbucks și multe altele au un impact semnificativ în lupta împotriva risipei alimentare. Implicarea lor activă demonstrează un angajament profund față de sustenabilitate și bunăstarea comunității, oferind un exemplu lăudabil pe care alții să-l urmeze”, a declarat Bence Zwecker, CEO al grupului Munch.

Munch în România

Aplicația Munch pune la dispoziția clienților produse din 263 de locații de la 171 parteneri și este disponibilă în București și Iași. Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, dar și flori, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Până în prezent, peste 49.000 de oameni au descărcat aplicația Munch și au salvat peste 7 tone de alimente și peste 26.752 kg gaze cu efect de seră, echivalentul a 88 de zboruri dus-întors București-Paris.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Manay Chinese Food, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill, Story Pizza, Italian Station și Hello Donuts. Lista completă de parteneri poate fi consultată pe site și în aplicație.

Despre Munch – de la o garsonieră la peste 3 milioane de pachete salvate 

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.

În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 4000 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 3 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului”, „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria și premiul Joy Social Media la categoria inovație.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized12 ore inainte

Canon lansează imageFORCE C7165, o nouă imprimantă multifuncţională care aduce inovaţii importante pentru companii

București, 8 octombrie 2024 – Continuând tradiţia de lider în inovaţii în domeniul imprimării, Canon lansează astăzi imageFORCE C7165, o imprimantă multifuncţională...

Uncategorized15 ore inainte

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Comunicat de presă București, 8 octombrie 2024 Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working...

Uncategorized16 ore inainte

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din...

Uncategorized16 ore inainte

United Way România: de 20 de ani, uniți pentru un viitor mai bun

United Way România celebrează 20 de ani de activitate, timp în care a ajutat peste 100.000 de persoane vulnerabile, prin...

Uncategorized17 ore inainte

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Uncategorized17 ore inainte

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

  Valorea investițiilor realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdan, owneri PAPILA, din fonduri proprii, este de 65.000 euro. În...

Uncategorized17 ore inainte

Premisa autenticității în gastronomia urbană a Capitalei: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

Sub îndrumarea lui Andrei Junghietu, executive chef, PAPILA își îndreaptă atenția spre consolidarea conceptului de bistro modern, cu un meniu...

AfaceriO zi inainte

Soluții moderne de produse sanitare pentru casa ta – DecoBrill

DecoBrill oferă o gamă variată de produse sanitare, concepute pentru a transforma orice baie într-un spațiu elegant și funcțional. Fie...

SocialO zi inainte

Reparații calculatoare de calitate

În era tehnologiei avansate, calculatoarele sunt esențiale pentru activitățile tale zilnice, fie că lucrezi de acasă, studiezi sau te bucuri...

AfaceriO zi inainte

Containere Modulare ZHouseContainere: Flexibilitate și Funcționalitate în Proiectele Tale

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Uncategorized2 zile inainte

Samsung – zero emisii până în 2050

Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii...

Afaceri2 zile inainte

Costuri ascunse în crearea unui site web și cum să le evitați

Crearea unui site web implică adesea costuri neprevăzute, care pot influența semnificativ bugetul inițial al proiectului. Identificarea și gestionarea acestor...

Afaceri4 zile inainte

Serviciul de rent a car este o solutie practica

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Social4 zile inainte

Descoperiti gustul rafinat al cafelei boabe din Peru

Cafeaua boabe din Peru este cunoscuta pentru calitatea sa exceptionala si pentru aromele unice pe care le ofera. Acest sortiment...

Uncategorized5 zile inainte

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Uncategorized6 zile inainte

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...

Știrea Zilei