Connect with us

Uncategorized

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

Publicat

pe

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/ 

Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.

În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.

Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:

  1. CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
  2. Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
  3. Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
  4. Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
  5. Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
  6. În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
  7. Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
  8. Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
  9. Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
  10. Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
  11. După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.

Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:

Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.

Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:

  1. a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
  2. b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.

iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.

Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.

În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.

Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.

  1. În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
  2. În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
  3. Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.

În loc de concluzii:

În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.

Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.

În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.

În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).

Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.

Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.

Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.

Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Deratizare profesională în Craiova și Cluj – Soluții eficiente pentru combaterea rozătoarelor

Publicat

pe

De

Rozătoarele, precum șoarecii și șobolanii, pot deveni o problemă majoră atât în locuințe, cât și în spații comerciale sau industriale. Acestea nu doar că distrug bunurile materiale, dar pot reprezenta și un risc serios pentru sănătate, fiind purtătoare de boli periculoase. DDD-Sud oferă servicii profesionale de deratizare în Craiova și Cluj, utilizând metode moderne și produse certificate, pentru a asigura un mediu sigur și curat.

Importanța deratizării profesionale

Prezența rozătoarelor poate cauza numeroase probleme, de la contaminarea alimentelor și transmiterea bolilor, până la deteriorarea cablurilor electrice și structurilor din lemn. Printre principalele motive pentru care este esențială deratizarea se numără:

  • Protecția sănătății publice – Rozătoarele sunt vectori ai unor boli grave, precum leptospiroza, hantavirus și salmoneloza.
  • Prevenirea daunelor materiale – Șoarecii și șobolanii rod cablurile electrice, structurile de lemn și materialele textile, ceea ce poate cauza incendii sau distrugeri considerabile.
  • Conformitatea cu normele sanitare – Spațiile comerciale și industriale trebuie să respecte reglementările de igienă, iar deratizarea periodică este obligatorie.
  • Confort și siguranță – Eliminarea rozătoarelor contribuie la menținerea unui mediu curat și lipsit de pericole.

Metode utilizate în deratizare

Echipa DDD-Sud utilizează tehnici moderne și produse sigure pentru combaterea rozătoarelor. Printre metodele noastre eficiente se numără:

  • Stații de intoxicare – Aceste dispozitive conțin momeli speciale care atrag rozătoarele și le elimină rapid.
  • Capcane mecanice – Se utilizează pentru capturarea rozătoarelor în mod controlat, fără utilizarea substanțelor toxice.
  • Pulverizări și tratamente cu gel – Aceste metode sunt eficiente pentru prevenirea reinfestării.
  • Bariere fizice – Se aplică soluții pentru blocarea punctelor de acces ale rozătoarelor în clădiri.

Serviciile noastre de deratizare în Craiova și Cluj

Fie că ai nevoie de o intervenție punctuală sau de un plan de deratizare periodică, DDD-Sud oferă soluții personalizate pentru:

  • Locuințe private – Protejăm casele de infestările cu rozătoare.
  • Birouri și spații comerciale – Asigurăm un mediu igienic pentru angajați și clienți.
  • Depozite și fabrici – Implementăm strategii eficiente pentru prevenirea infestării.
  • Unități HoReCa – Asigurăm respectarea normelor de igienă pentru restaurante și hoteluri.

De ce să alegi DDD-Sud?

  • Experiență și profesionalism – Avem echipe specializate și certificări pentru utilizarea produselor biocide.
  • Metode sigure și eficiente – Folosim soluții ecologice care nu afectează sănătatea oamenilor sau a animalelor de companie.
  • Intervenții rapide – Răspundem prompt solicitărilor din Craiova și Cluj.
  • Prevenție pe termen lung – Oferim consultanță și soluții pentru evitarea reinfestării.

Cum funcționează procesul de deratizare?

  1. Inspecția inițială – Identificăm sursa infestării și stabilim planul de intervenție.
  2. Aplicarea tratamentului – Alegem metoda potrivită și folosim produse eficiente pentru eliminarea rozătoarelor.
  3. Monitorizare și prevenție – Implementăm soluții pentru a preveni reapariția dăunătorilor.
  4. Raport final – Oferim recomandări pentru menținerea unui mediu sigur și curat.

Contactează-ne pentru servicii profesionale de deratizare!

Dacă ai probleme cu rozătoarele în Craiova sau Cluj, nu ațtepta ca situația să se agraveze! Echipa DDD-Sud este pregătită să intervină rapid și eficient. Contactează-ne astăzi pentru o ofertă personalizată!

 

Citeste in continuare

Uncategorized

 Sindromul Ovarelor Polichistice și dificultatea de a slăbi – Cum te poate ajuta Megazitol 40:1?

Publicat

pe

De

megazitol-romherba-supliment-SOP-hormoni

Sindromul Ovarelor Polichistice (SOP) este o afecțiune hormonală frecvent întâlnită la femeile de vârstă reproductivă, caracterizată prin dezechilibre hormonale, cicluri menstruale neregulate și dificultăți în gestionarea greutății. Una dintre cele mai mari provocări pentru femeile cu SOP este slăbirea, din cauza rezistenței la insulină și a tulburărilor metabolice asociate.

Dacă și tu te confrunți cu această problemă, Megazitol 40 poate fi soluția naturală care te ajută să îți recapeți echilibrul hormonal și să pierzi în greutate în mod sănătos.

De ce este dificil să slăbești dacă ai SOP?

Femeile cu SOP au adesea rezistență la insulină, ceea ce înseamnă că organismul lor produce mai multă insulină decât este necesar. Acest exces favorizează stocarea grăsimilor, în special în zona abdominală, și crește pofta de alimente bogate în carbohidrați. În plus, dezechilibrele hormonale afectează metabolismul, încetinindu-l și făcând pierderea kilogramelor o adevărată provocare.

Cum te ajută Megazitol 40?

Megazitol 40 este un supliment pe bază de Myo-inozitol și D-Chiro-inozitol, două substanțe recunoscute pentru rolul lor în:

Îmbunătățirea sensibilității la insulină – Ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge, reducând astfel depozitarea excesivă a grăsimilor.
Echilibrarea hormonală – Contribuie la normalizarea nivelului de testosteron, reducând simptomele SOP, inclusiv creșterea în greutate.
Susținerea fertilității și reglarea ciclului menstrual – Un beneficiu important pentru femeile care încearcă să conceapă.
Reducerea poftelor alimentare – Ajută la menținerea unei diete echilibrate și la evitarea consumului excesiv de carbohidrați.

👉 Descoperă Megazitol 40:1 și începe să îți echilibrezi hormonii chiar acum!
🔗 Comandă Megazitol aici!

Cea mai bună opțiune: Pachetul promoțional pentru 3 luni

Pentru rezultate optime, este recomandată o administrare constantă pe o perioadă mai lungă. De aceea, poți beneficia de pachetul promoțional de 3 luni, care îți oferă un preț mai avantajos și un sprijin pe termen lung în reglarea hormonală.

🔗 Vezi pachetul promoțional Megazitol 40:1 myo-inozitol & D-chiro-inozitol aici si economiseste peste 100 de lei!

Concluzie

Slăbirea în cazul SOP nu este imposibilă, dar necesită o abordare inteligentă și echilibrată. Pe lângă o alimentație sănătoasă și mișcare regulată, Megazitol 40 îți poate oferi suportul necesar pentru a-ți recăpăta controlul asupra greutății și a echilibrului hormonal.

Nu lăsa SOP să îți dicteze viața – alege Megazitol 40 și începe schimbarea astăzi!  

 

Citeste in continuare

Eveniment

Pedichiura de Lux: Răsfățul Picioarelor Tale în București

Publicat

pe

De

Dacă îți dorești o pedichiură de lux în București, ești în locul ideal. Bucureștiul găzduiește saloane care oferă servicii de pedichiură premium, care nu doar că îți vor face picioarele să arate impecabil, dar vor oferi și îngrijire deosebită pentru sănătatea lor. 

De la exfolierea pielii, până la unghii perfect formate, pedichiura de lux transformă fiecare sesiune într-un moment de răsfăț total.

În București, saloanele de pedichiură de lux sunt echipate cu cele mai noi tehnici și produse de calitate superioară, iar personalul este extrem de bine pregătit. Te poți bucura de o experiență relaxantă, care îți va lăsa picioarele moi și frumoase. Așadar, dacă vrei să îți răsfeți picioarele, pedichiura de lux este alegerea ideală!

De ce să alegi Pedichiura de Lux în București

Pentru o pedichiură de lux în București, este important să alegi un salon care folosește produse premium și care pune accent pe confortul tău. Iată câteva motive pentru care pedichiura de lux este alegerea ideală:

  • Produse de calitate superioară: În saloanele de lux, se folosesc creme, uleiuri și produse special create pentru a hidrata și proteja pielea picioarelor tale. Acestea contribuie la menținerea unui aspect sănătos și strălucitor al picioarelor tale.
  • Tehnici profesionale: Pedichiura de lux include exfolierea, masajul relaxant și îngrijirea atentă a cuticulelor, toate realizate de specialiști. Tehnicile moderne de pedichiură sunt esențiale pentru a obține picioare perfect îngrijite.
  • Atmosferă plăcută: Alege un salon care îți oferă o atmosferă de relaxare totală, unde să te simți răsfățată și specială. Multe saloane din București sunt amenajate cu un design relaxant, care îți va oferi un moment de liniște în mijlocul agitației cotidiene.

Cum să Alegi Salonul Ideal pentru Pedichiura de Lux

Pentru a te bucura de o pedichiură de lux de neuitat, este important să alegi un salon care respectă standardele înalte ale industriei. Iată câțiva factori esențiali care te vor ajuta să faci alegerea corectă:

  1. Experiență și profesionalism: Alege un salon care are o echipă de specialiști cu experiență în pedichiura de lux. Acesta va fi capabil să îți ofere cele mai bune soluții pentru picioarele tale.
  2. Produse de calitate: Asigură-te că salonul folosește produse care sunt sigure și eficace pentru sănătatea pielii și unghiilor tale.
  3. Atmosferă relaxantă: O atmosferă liniștitoare este esențială pentru o experiență de pedichiură de lux. Un salon bun va avea un ambient plăcut, cu muzică calmantă și un decor care te face să te simți confortabil.

Ce Beneficii Îți Oferă Pedichiura de Lux?

Pe lângă aspectul estetic impecabil, pedichiura de lux îți oferă și numeroase beneficii pentru sănătatea picioarelor tale:

  • Îngrijirea cuticulelor și a unghiilor: Pedichiura de lux include și îngrijirea atentă a cuticulelor și unghiilor, prevenind astfel apariția infecțiilor sau a altor probleme de sănătate ale picioarelor.
  • Exfolierea pielii: Pielea picioarelor este exfoliată cu produse speciale, eliminând celulele moarte și lăsând pielea catifelată.
  • Masajul relaxant: Pedichiura de lux include și masajul picioarelor, care te ajută să te relaxezi și să îți îmbunătățești circulația sanguină.

Cum să Îți Menții Pedichiura de Lux

Pentru a te bucura de o pedichiură de lux care să dureze, este important să urmezi câțiva pași simpli de întreținere:

  1. Hidratează-ți picioarele: Aplică creme hidratante pentru a preveni uscarea pielii.
  2. Fă baie de aburi pentru picioare: O baie de aburi la fiecare câteva zile va menține picioarele tale moi și îngrijite.
  3. Vizitează salonul regulat: Programează-te pentru întreținere la salonul tău preferat la fiecare 3-4 săptămâni pentru a menține picioarele într-o stare perfectă.

Răsfățul Picioarelor Tale în București

Dacă îți dorești pedichiura de lux în București, nu ezita să alegi un salon care îți oferă produse de calitate și tehnici profesionale. Picioarele tale merită îngrijire premium, iar pedichiura de lux este alegerea ideală pentru a obține unghii frumoase și o piele catifelată. Indiferent de stilul dorit, saloanele de lux din București vor transforma picioarele tale într-o adevărată capodoperă!

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Social39 de minute inainte

Ce tip de deschidere a ferestrelor PVC este potrivit pentru casa ta?

Tipul de deschidere a ferestrelor este un aspect important de luat in considerare atunci cand alegi tamplaria cu profile PVC....

Horecanet Horecanet
Afaceri18 ore inainte

Echipamente profesionale: Costuri și siguranță în HoReCa

Într-o bucătărie profesională, siguranța și eficiența nu depind doar de calitatea echipamentelor, ci și de modul în care acestea sunt...

Administrație localăO zi inainte

Unitate Protejată Autorizată – Mereu UPA, partenerul tău de încredere

Mereu UPA este o Unitate Protejată Autorizată (UPA) care oferă o gamă variată de produse și servicii esențiale pentru companii...

Administrație localăO zi inainte

Deratizare profesională în Craiova și Cluj – Soluții eficiente pentru combaterea rozătoarelor

Rozătoarele, precum șoarecii și șobolanii, pot deveni o problemă majoră atât în locuințe, cât și în spații comerciale sau industriale....

AfaceriO zi inainte

Smântâna pentru frișcă – ingredientul esențial pentru deserturi aerate și catifelate

Fie că este folosită pentru umpluturi, decoruri sau creme fine, smântâna pentru frișcă este unul dintre cele mai importante ingrediente...

megazitol-romherba-supliment-SOP-hormoni megazitol-romherba-supliment-SOP-hormoni
Uncategorized2 zile inainte

 Sindromul Ovarelor Polichistice și dificultatea de a slăbi – Cum te poate ajuta Megazitol 40:1?

Sindromul Ovarelor Polichistice (SOP) este o afecțiune hormonală frecvent întâlnită la femeile de vârstă reproductivă, caracterizată prin dezechilibre hormonale, cicluri...

Eveniment2 zile inainte

Scandal electoral în penitenciar: Acuzații grave de manipulare și presiuni

Presiuni, dezinformare și implicarea deținuților într-un joc electoral murdar Un nou scandal zguduie sistemul penitenciar românesc. Informații obținute de la...

Viața în Cluj6 zile inainte

Ce faci când apare rutina în relație

La început, totul pare perfect într-o relație. Fiecare moment petrecut împreună e plin de emoție, iar fluturașii din stomac îți...

Eveniment7 zile inainte

Pedichiura de Lux: Răsfățul Picioarelor Tale în București

Dacă îți dorești o pedichiură de lux în București, ești în locul ideal. Bucureștiul găzduiește saloane care oferă servicii de...

Cultură7 zile inainte

Cum ajută Ecografia abdominală la copii în depistarea problemelor digestive și renale

Ecografia abdominală este o procedură importantă pentru diagnosticarea timpurie a diferitelor afecțiuni la copii. Aceasta ajută medicii să vizualizeze organele...

Administrație localăO săptămână inainte

Practici de construcție durabilă și forță de muncă calificată în industria construcțiilor din România

Industria construcțiilor din România a cunoscut o evoluție semnificativă în ultimele decenii, adaptându-se la cerințele moderne de sustenabilitate și eficiență....

UncategorizedO săptămână inainte

Primul mare festival de gaming al anului este dedicat femeilor

Ediția din martie a Gaming Marathon va reuni peste 300.000 de gameri Gaming Marathon, cel mai mare festival online de...

Eveniment2 săptămâni inainte

Atelier de Design Interior la Gherla – afla cum să combini culori, texturi și stiluri pentru un design armonios

Te-ai întrebat vreodată cum să-ți decorezi casa astfel încât să reflecte personalitatea ta? Studioul AMDesigner.ro, prin designerul profesionist Monica Farkas (Bujor) te...

anvelope-tractor anvelope-tractor
Uncategorized2 săptămâni inainte

Investiția în anvelope agricole de calitate: Costuri si beneficii, pe termen lung

Anvelopele agricole sunt esențiale pentru buna funcționare a utilajelor din fermă. Deși investiția într-un set de anvelope de calitate poate...

Afaceri2 săptămâni inainte

Beneficiari Reali: Cum Alegerea Potrivită Îți Poate Schimba Viața

Atunci când investim într-un serviciu sau un produs, ne dorim să vedem rezultate concrete. Tocmai de aceea, experiențele altor persoane...

Afaceri2 săptămâni inainte

Înființare rapidă și simplificată a firmelor

  Cu o experiență de peste 30 de ani în domeniul consultanței în afaceri și managementului, ADISAF s-a impus pe...

Știrea Zilei