Connect with us

Afaceri

AVANTAJE MAGENTO 2

Publicat

pe

Este Magento 2 cea mai buna platformă de eCommerce din lume? Se prea poate să fie așa. În lumea comerțului online, brandul Magento nu mai are astăzi nevoie de nicio prezentare. De la lansarea sa, în 2007, și până acum, a devenit rapid una din cele mai populare platforme de acest gen de pe glob. Iar cea mai nouă versiune a sa, Magento 2, mult mai puternică decât predecesorii săi, o va face, cu siguranță, și mai apreciată.

Însă, așa cum e și normal, Magento 2 vine atât cu avantaje, cât și cu dezavantaje. În acest articol le vom prezenta pe cele mai importante, pentru a vă ajuta să decideți dacă platforma Magento 2 este soluția perfectă pentru afacerea dumneavoastră online.


Avantajele platformei Magento 2


Magento 2 a fost construit pentru viitorul eCommerce-ului și e cu mult diferit de toate versiunile precedente. Față de Magento 1, acesta oferă foarte multe avantaje, prea multe pentru a le enumera într-un singur articol. Astfel, vă vom prezenta aici cele mai importante îmbunătățiri ale platformei.

  • Magento 2 e mult mai rapid

Dacă despre Magento 1 se știa că se încarcă greu, nu le fel se poate spune și despre Magento 2, care e cu cel puțin 50% mai rapidă decât alte platforme asemănătoare.

  • Magento 2 folosește PHP7

Trecerea de la PHP5, pentru Magento 1, la PHP7, pentru Magento 2, înseamnă o capacitate de adaptare mai ușoară la dorințele clientului și de creare a unui magazin online cu performanțe mult mai bune.

  • secțiune de admin mult mai ușor de utilizat

Noua secțiune de admin este perfectă pentru acei utilizatori fără prea multe cunoștințe tehnice. Este de asemenea mult mai ușor de întreținut.

  • Procesoarele de plăți pot fi integrate mult mai ușor

Magento 2 permite integrarea ușoară a procesoarelor de plăți online precum PayPal, WorldPay, Braintree, Cybersource, etc.

  • Protecție sporită

Platforma include multe măsuri de protecție cerute de developeri și comercianți.

  • Utilizatorul poate adăuga produse noi mult mai ușor

Cu Magento 2, crearea de noi categorii sau produse e acum mult mai ușoara și mai rapidă, ceea ce duce automat la o creștere a eficienței.

  • Scalabil

Nicio alta platforma de eCommerce nu va putea scala afacerea dumneavoastră precum Magento 2. Și totul datorită trăsăturilor sale mult mai robuste și mai flexibile.

  • Mult mai prietenos cu dispozitivele mobile

Noile teme oferite de Magento 2 sunt mult mai prietenoase cu dispozitivele mobile, indiferent că e vorba de telefoane inteligente sau tablete. Cum tot mai mulți oameni folosesc azi astfel de dispozitive, astfel de caracteristici devin absolut necesare pentru toți cei care doresc sa creeze magazine online.

  • Mult mai prietenos și cu utilizatorii

Magento 2 le permite clienților să navigheze mult mai ușor și mai rapid prin toate secțiunile magazinului online, pentru a finaliza comanda. De asemenea, crearea de conturi noi poate fi făcută acum mult mai rapid.

  • Optimizare SEO mult mai puternică

Magento 2 include o serie de unelte care pot ajuta ca magazinul dumneavoastră să fie mult mai vizibil online. Printre acestea enumerăm controlul link-urilor care ajung la Google, prefixe, sufixe sau altele.

  • Îmbunătățiri constante

Magento 2 se bucură de o popularitate crescută printre developeri, iar acest lucru face ca platforma să aibă parte de îmbunătățiri constante, de mai multe ori pe an.

Este Magento 2 alegerea corectă pentru afacerea mea online?


În 2016, Magento a anunțat că, în viitorul apropiat, va opri asistența tehnică oferită pentru Magento 1. Această știre, împreună cu numeroasele avantaje oferite de Magento 2, i-a convins pe mulți utilizatori să treacă la noua platformă.

 

Magento 2 poate oferi rezultate excelente, atât timp cât e implementat corect. Pentru cei care pornesc la drum cu un website nou, această platformă poate fi soluția perfectă.

De altfel, migrarea către Magento 2 nu trebuie să sperie pe nimeni. În cazul în care doriți să faceți acest pas, Logiq Design (https://www.logiqdesign.ro ) vă poate oferi o mână de ajutor, pentru a depăși acest obstacol cât mai repede și pentru a le putea oferi clienților dumneavoastră produsele de care au nevoie. Nu ezitați să ne contactați pentru a discuta despre serviciile pe care le oferim și despre cum putem să ajutăm afacerea dumneavoastră să crească!

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Alegerea cuvintelor cheie

Publicat

pe

De

Alegerea cuvintelor cheie

Învață să faci analiza de cuvinte cheie de la experți SEO

Cuvintele cheie, mai exact selectarea celor mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta, este un pas extrem de important în optimizarea paginilor website-ului tău.

Procesul, numit și keyword research, te poate ajuta să folosești cuvintele cheie care vor avea cel mai bun randament pentru activitatea ta.

Dacă ești la început și ai un mic magazin online nu are rost să investești în cuvinte cheie premium ca „magazin online”, nu vei recupera niciodată banii și nici nu vei ajunge pe primele pagini de rezultate ale motoarelor de căutare.

Ceea ce vrei să faci este să identifici acele cuvinte cheie cât mai relevante pentru nișa ta, fraze cheie lungi, mai descriptive, care targetează exact ceea ce vinzi tu.

Încearcă să găsești cuvinte cheie cu un volum de căutări cât mai mare (potențiali vizitatori) și cu un nivel de dificultate cât mai mic (competiție scăzută).

De unde să începi?

 

Găsește o platformă specializată în analiza cuvintelor cheie (keyword research tool)

Acest pas poate părea simplu, dar nu este chiar așa.

Există o sumedenie de variante, unele ok, altele mai puțin bune.

Cel mai bine este să încerci mai multe tool-uri înainte de a lua o decizie. În mare parte vei găsi posibilitatea de a testa gratuit platforma pentru o perioadă limitată (free trial) sau mai sunt cele freemium. Adică un serviciu gratuit premium, dar cu anumite limitări.

Dacă nu vrei să pierzi timpul cu teste, poți apela direct la unealta de cuvinte cheie SEMScoop, una din cele mai complete și exacte instrumente de analiză a cuvintelor cheie cu care am lucrat.

Nu doar că te ajută să identifici cuvintele cheie potrivite dar îți arată și informații foarte detaliate si importante despre website-urile competiției aflate pe primele 10 poziții Google ale cuvântului cheie căutat.

Citește continuarea articolului Alegerea cuvintelor cheie, pe Blogul SEO al Agenției Edcora.

Citeste in continuare

Afaceri

Cum se face optimizarea website-ului pentru Google?

Publicat

pe

De

Cum faci optimizarea site-ului pentru Google

Optimizarea site-ului nu este opțională, ea face diferența dintre succes și faliment. Am început cam dur, dar asta este realitatea dacă ai o afacere online.

La fel de adevărat este că o optimizare făcută greșit te poate duce și mai rapid spre faliment.

Dacă citești acest articol cu atenție și pui în aplicare sfaturile noastre, ești pe drumul cel bun.

O glumă foarte folosită in lumea SEO sună in felul următor:

„Unde ascunzi un cadavru ca să nu îl găsească nimeni?

Pe a doua pagină cu rezultate Google”

Asta pentru că doar 6% din click-uri sunt pe site-uri din a doua pagină.

Ce ai de făcut? 

Să investești ceva timp si ceva resurse financiare în imaginea ta online.

Dacă stai mai bine cu timpul decât cu banii poți încerca să faci totul de unul singur.

Dacă ai ceva fonduri dar nu stai foarte bine cu timpul pe care ar trebui să-l aloci optimizării, atunci cel mai bine este să externalizezi optimizarea website-ului către o agenție specializată.

O poziționare a website-ului pe prima pagină îți aduce  trafic și venituri.

Google este cea mai bună metodă de promovare organică și cu toate astea mai puțin de 20% din firme investesc în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).

Deși orice website poate fi inclus în rezultate Google, doar cele cu o bună optimizare internă și externă pot ajunge pe pozițiile din top.

Înainte de a începe vezi și factorii de clasare pe Google, cei care influențează poziția site-ului tău în căutări.

Care sunt pașii pentru această optimizare a site-ului?

Vezi articolul complet optimzare site pentru Google.

Citeste in continuare

Afaceri

Magazin online VS magazin offline

Publicat

pe

De

Odată cu dezvoltarea tot mai accentuată a mediului digital, tot mai mulți întreprinzători optează pentru magazinele online, în defavoarea celor tradiționale. Fie că este un magazin online sau unul clasic, scopul este același: creșterea vânzărilor și a profitului și extinderea afacerii.

Internetul a revoluționat modul de a achiziționa servicii și produse, în prezent totul fiind la îndemână, la un click distanță, oriunde și oricând.

Ambele variante au avantaje și dezavantaje, în funție de așteptările și preferințele întreprinzătorului.

Avantaje magazin online:

  • Nu necesită închirierea unui spațiu fizic (plus cheltuielile utilităților: apa, curent, etc.) și angajarea mai puținor persoane în cazul în care tu te poți ocupa de munca de ambalare și expediere a produselor, astfel se reduc substanțial cheltuielile;
  • Program non-stop: față de un magazin clasic unde trebuie să ai minim un anagajat care să lucreze 8 ore zilnic, cel online nu are program, site-ul tău fiind la dispoziția clienților la orice oră, aceștia putând comanda în timpul lor liber, în timpul serviciului sau oricând le permite timpul;
  • Costuri reduse pentru întreprinderea magazinului online: nu există cheltuieli pentru mobilarea spațiului, alarme sau chirie lunară, așa cum se întâmplă în cazul magazinului clasic. Costurile creării magazinului digital fiind doar taxele de realizare și de întreținere periodică a website-ului, fiind mult mai mici;

În cazul locului de depozitare, această problemă se poate soluționa cu ușurință prin metode precum DropShipping care redirecționează comanda către furnizori, care vor livra comenzile solicitate în numele companiei tale, conform contractului încheiat;

  • Promovarea afacerii este mult mai ieftină și eficientă. Comunicarea cu clienții se desfășoară mult mai ușor și rapid prin mail-uri, rețele de socializare (care oferă posibilitatea unei expuneri foarte mari) și anunțuri pe internet;

Targetarea publicului țintă, de asemenea, se face mult mai ușor, mesajul ajungând la tragetul dorit. Totodată, există diferite metode de promovare și de măsurare a traficului și a rezultatelor, pentru a putea ști ce strategie să adopți, ce metode să păstrezi sau să modifici;

  • Poți afla părerea clineților despre servicii sau produsele oferite de tine în mod direct prin recenziile și feedback pentru a ști ce să îmbunătățești, iar feedback-ul pozitiv îți va aduce și mai mulți clienți;
  • Clienții pot comanda de oriunde (dacă tu permiți acest lucru), locația acestora nemaifiind o problemă, website-ul tău poate să se adreseze clienților din toată țara. În legătură cu curieratul, poți colabora cu diferite comapnii din acest domeniu;
  • Poți lucra de acasă, desfățurându-ți activitatea obișnuită și între timp să te ocupi și de afacerea ta online;
  • Diversitatea mult mai mare față de un magazin offline deoarece nu mai există problema lipsei spațiului de depozitare, magazinul tău dispunând de o gamă mai variată de produse.

Dezavantaje magazin online:

  • Pot apărea diferite probleme tehnice care țin de site, pe care trebuie să le rezolvi cât de repede posibil pentru a nu-ți afecta traficul și a nemulțumi clineții;
  • Expedierea comenzilor poate dura între minim 1-3 zile, transferul de bani putând dura la fel câteva zile.

În plus, clientul se poate răzgândi, să trimită coletul înapoi cu un cost de retur, astfel apărând diferite complicații care nu se pot soluționa pe moment. Poți avea de-a face cu clienți neserioși care te vor pune în situații neplăcute sau chiar să pierzi bani din această cauză;

  • Concurența foarte mare care te poate descuraja. Datorită simplității creării unui magazin online, din ce în ce mai multă lume alege să îți creeze un magazin online. Trebuie să depui multă muncă și să aloci un buget mare pentru promovarea business-ului tău pentru a nu pierde potențiali clienți.
  • Produsele trebuie ambalate corespunzător pentru a nu se deteriora în timpul transportului, în timp ce într-un magazin tradițional vânzătorul pune produsul pur și simplu într-o pungă și îl înmânează clientului.

Avantaje magazin offline:

  • Clientul poate să observe îndeaproape produsul dorit, pentru a-și face o idee asupra calității acestuia, gradul de încredere este mult mai mare în achiziționarea unui lucru palpabil, față de o imagine virtuală;
  • Din păcate, în România, oamenii încă sunt sceptici și neîncrezători când vine vorba de tranzacțiile online, în ciuda faptului că cele mai multe platforme dispun de sisteme de plată securizate, ce nu reprezintă un pericol nici pentru clienți, nici pentru deținătorii de afaceri.
  • Accesibilitatea mult mare. Este foarte simplu ca în momentul în care ai nevoie de ceva să te deplasezi la cel mai apropiat magazin să ți-l achiziționezi fără a mai aștepta câteva zile pentru a-ți fi expediat coletul.
  • De asemenea, multe persoane optează pentru magazinul tradițional și ca activitate socială sau pentru a-și petrece timpul liber.

Dezavantaje magazin offline:

  • Aglomerația și așteptatul la cozi sunt principalele cauze, acești factori diminuează plăcerea de a face cumpărături;
  • Lipsa timpului reprezintă un motiv pentru multe persoane, mai ales în prezent, clienții fiind nevoiți să se adapteze programelor de lucru magazinelor (contrar platformelor e-commerce), care uneori sunt greu de respectat.

Astfel, după cum ai putut observa există avantaje și dezavantaje în cazul ambelor variante. Alege cea care este optimă pentru tine, iar în cazul în care optezi pentru magazinul online, contactează-ne pentru mai multe informații pentru a te putea ajuta.

În cazul în care doriți să optați pentru implementarea unui magazin online pentru a vă îmbunătăți afacerea și, totodată, cifra de afaceri prin creșterea numărului cliențiilor, îi poți contacta pe cei de la Logiq Design (https://www.logiqdesign.ro) pentru a te putea ajuta în acest domeniu. Aceștia îți garantează calitatea serviciilor lor prin rezultatele perfomante și prin vasta experiență de peste 5 ani în programare web.

Îi poți contacta la numărul de tel 0746 778 303 sau îi găsești pe strada Ploiești 17-19A, din Cluj-Napoca.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Alegerea cuvintelor cheie Alegerea cuvintelor cheie
Afaceri9 ore inainte

Alegerea cuvintelor cheie

Învață să faci analiza de cuvinte cheie de la experți SEO Cuvintele cheie, mai exact selectarea celor mai potrivite cuvinte cheie...

Eveniment13 ore inainte

Justitia nu insemna adevar si dreptate!/Culoarele justitiei se mentin la Curtea de Apel Ploiesti! Campul tactic nu a disparut!

Daca pentru toate celelalte argumente, judecatorul fondului putea sa respinga cererea, ca asa a chibzuit el, avand in vedere, insa,...

EvenimentO zi inainte

S-a triplat filajul!

(Preluare National  – Catalin Tache): Daca Mihai Busuioc nu s-ar fi lasat ”documentat” exact de cine nu trebuia, dupa cum...

Eveniment2 zile inainte

MAI “crapa” de deontologie profesionala/Seful IPJ Gorj- sex in masina cu amanta/Inregistrari audio si stenograme incendiare (I)

In articolul “Ministerul de Interne cu “parfum” de femeie/Amante, abuzuri si banii publici” din data de 22.04.2019, Incisiv de Prahova...

Eveniment2 zile inainte

Nicio interpelare in Parlament/ Nicio plangere penala pentru sesizarea parchetului/ Nicio demisie/ Nicio alta masura punitive legala, institutionala

Marti, 16.04.2019, Comisia permanenta comuna a Senatului si Camerei Deputatilor pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activităţii SRI condusă de Claudiu...

Eveniment3 zile inainte

„Vataful” de la conducerea APM Prahova, interesul personal si favorizarea unor operatori economici in detrimentul altora

Florin Diaconu a fost pentru cei de la Incisiv de Prahova o figura „pitoreasca”, la nivelul redactiei noastre sosind zeci...

Eveniment4 zile inainte

Lazar trebuie sa raspunda penal pentru fals in declaratii

(PRELUARE INPOLITICS.RO–B.I.): Președintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, afirmă că procurorul general trebuie anchetat penal pentru fals în declarații, dat fiind...

Eveniment4 zile inainte

Recalcularea corecta a sporului pentru Semnul Onorific (Meritul Militar)!

Recalcularea corecta a sporului pentru Semnul Onorific ( Meritul Militar)! Dupa stabilirea pensiei, in procent din pensie si nu cum...

Eveniment5 zile inainte

A ignorat si nu a actionat concret pentru eliminarea efectelor toxice in justitie produse de SRI in campul tactic al justitiei

Cred ca “profesionistul” T.T, acum la sfarsitul mandatului sau de ministru, ramane un zero al justitiei intrucat nu a facut...

Eveniment6 zile inainte

Iohannis, lovit in punctual slab…/Gata, acum i-o pot salta pe Carmen!

(Preluare National  – Catalin Tache): Dupa cum dezvaluiam chiar ieri, Klaus Iohannis a facut o mutare cel putin surprinzatoare prin...

Eveniment6 zile inainte

George Maior a lezat interesele partidelor politice si/sau ale persoanelor fizice ori juridice/A MINTIT Comisia de control

Preluare FLUX 24 Fostul director SRI George Maior a angajat instituţia, în perioada 2012 – 2015, în acţiuni “reprobabile”, care...

Uncategorized6 zile inainte

Cabana de la munte, un loc excelent pentru relaxare!

Pasionat de natura si de spiritul pe care il emana un peisaj curat, racoritor si plin de aer proaspat? Ti-ai...

Eveniment7 zile inainte

Protejarea sefilor SRI/Dosarul nr 104/P/2017, tergiversat la DNA Structura Centrala – Serviciul pentru Combaterea Infractiunilor savarsite de militari

V-am promis in articolele precedente ca vom mai publica extrase din petitiile, sesizarile, plangerile etc. celor doi ofiteri SRI de...

UncategorizedO săptămână inainte

De la epoca de piatra, la masini de lux

De-a lungul timpului am cunoscut o dezvoltare armonioasa alaturi de tehnologia care ne acapareaza in prezent 99% din timpul petrecut...

EvenimentO săptămână inainte

Uite cine-i da ”mapa neagra” lui Iohannis!/ “Expertul” britanic, consultant SRI si BVT, principala agentie de informatia austriaca!

La data de 17.04.2019, Incisiv de Prahova publica urmatorul articol “SRI se fardeaza pe sub masa, fara oglinda/”Expertul” britanic, consultant...

EvenimentO săptămână inainte

SRI se fardeaza pe sub masa, fara oglinda/”Expertul” britanic, consultant al SRI/ ”Culoarele justitiei”

Printre putinii, daca nu cumva sigurii fosti ofiteri SRI care se mai lupta demn cu SRI (multi dintre ei cu...

Știrea Zilei